Direktlänk till inlägg 30 oktober 2008

Mysigt värre!

Av Tin - 30 oktober 2008 22:01


Vad gör det att regnet piskar mot rutorna och vinden viner runt knuten.

Här kan jag sitta inne i värmen med tända ljus och bara njuta.

Hoppas alla löv blåser av från träden och nu när vinden ligger mot "rätt håll", blåser de vidare till grannen.

Men det var verkligen inte snällt sagt, löven kan blåsa till skogs! En hund är kammad och vacker. Den andra har lagt sig för natten för hon orkade inte vänta på sin tur. Rättare sagt, hon la sig tidigt för att hon ville slippa. Men det kommer en morgondag lilla vän, så du kommer inte undan. Ska snart lägga mig för att orka med min "ta det lugnt dag" i morgon:) Visst är det härligt.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tin - 24 november 2009 12:18

Att skriva här i bloggen har varit väldans kul...men var sak har sin tid eller hur? Jag borde ha väldans spännande saker framöver att skriva om men det tänker jag inte göra...   Jag har fått ett nytt jobb som teamledare och det ska bli så spänn...

Av Tin - 18 november 2009 23:14


Min lilla prinsessa...         

Av Tin - 18 november 2009 23:07


Visst är jag en snygging....        Harry...mattes bus! ...

Av Tin - 3 november 2009 18:19


   Lisa och Harry   Snällt sitter de nyklippta vovvarna och väntar på matte som gör sig redo för en promenad.     ...

Av Tin - 3 november 2009 10:06

Lisa är den förståndige av hundarna och hon vet så väl vad som är på gång...klippning. Då har man ju inte så bråttom in precis, nä då, då kan man springa i trädgården, vara väldans upptagen och jag kan ropa mig hes...för hon hör inte...vill inte... ...

Ovido - Quiz & Flashcards