Alla inlägg den 23 oktober 2008

Av Tin - 23 oktober 2008 21:21


Nu ska jag öva på teatern och jag tror att bästa stället är toaletten faktiskt. Där är stora speglar jag kan "prata till" och då ser jag också om det ser bra ut, ha ha!

Jag lär nog öva i sömnen också för just nu är det detta jag har i mina tankar hela tiden.

Så om jag har svårt att sova i natt så hoppas jag att din sömn blir dessto bättre.

Av Tin - 23 oktober 2008 20:32


Jobbet är ju inte slut när jag kommer hem, det bara fortsätter.

Men nu får det vara färdigstädat för i dag. I morgon är det fredag och sista arbetsdagen. Det är bästa dagen på hela veckan för jag har en ledig helg. Ååå, vad ska ska koppla och ha det skönt! Sova lite längre....jag längtar.

Av Tin - 23 oktober 2008 17:05


Mitt huvud är precis tomt. Varje replik har tagits om och tagits om....

Nej, huvudet är inte tomt det känns mer som om en elvisp "kört runt" och blandat allt i en enda röra.

I morgon fortsätter vi och det känns nog bättre efter att ha fått "sova på det". Det måste få landa.

Väl hemma är jag i full gång för det känns som jag ligger efter med allting. Men nu är det äntligen tomt i frysen och jag håller på att frosta av den, UNDERBART!

Jag tröttnade på det sista som låg i frysen och det åkte ut i de bruna påsarna och hamnade kompostkärlet.

Lite senare ska jag träna på teatern, mina repliker, framför speglen och i morgon fortsätter vi tillsammans igen.

Måtte det bli bra!!!

Nu behövs en stunds avkoppling!

Av Tin - 23 oktober 2008 07:11

God morgon!

Som jag skrev i går är det tvära kast i mitt jobb och i dag innbär mitt jobb teater.

Jag ska träna och träna så att alla repliker sitter.

Det svåraste är att hålla sig till manuset för jag kan inte låta bli att ändra hela tiden vilket gör min medspelare förvirrad ha ha. Det känns jätteskönt att resten utav veckan få jobba med detta så att teatern blir riktigt, riktigt bra. I nästa vecka ska den spelas upp upp 7 gånger under 3 dagar som mässan pågår.

Jag återkommer senare och tala om hur det gått.

Oj vad klockan är mycket! Måste rusa!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards