Alla inlägg den 11 oktober 2008

Av Tin - 11 oktober 2008 22:07


För att säkert uppfattas som tråkig måste jag meddela att jag måste lägga mig. Klockan ringer vid sex i morgon och då ska jag vara pigg och glad redo för en ny arbetsdag. Men var inte ledsna för min skull, bara fortsätt ni er lördagskväll.

GOD NATT!



Av Tin - 11 oktober 2008 21:54

Aaa, det ser så enkelt ut!

Jag vill också vara en is-

prinsessa. Men jisses så hal isen är!!!

Jag är nog tryggare hemma i soffan. Har tittat på "stjärnor på is" och de är så

duktiga. Är bara så rädd att de ska göra sig illa på allvar för de är väldigt djärva måste jag säga. Marcus, Idolvinnare, är kanon! Så otroligt duktig!

Av Tin - 11 oktober 2008 18:23

Har jobbat hela dagen och känner mig lite trött just nu. Arbetsdagen har flytit på väldigt bra och det gör den när vi personal är lugna. Hur vårt sätt är, påverkar de människor vi jobbar med väldigt mycket.

Nu ska jag bara koppla av i kväll och göra ingenting. 

Här har familjen fixat ost, kex och annat smått och gott som vi skall "mysa" med i kväll. Det får väl bli en sådan, sitta vid TV och myskväll och det är inte så dumt efter en arbetsdag, eller rättare sagt, det är vad jag orkar med. Behöver hämta nya krafter tills i morgon då det blir arbete igen. 


Ovido - Quiz & Flashcards