Alla inlägg den 26 oktober 2008

Av Tin - 26 oktober 2008 19:41


Laddad för morgondagen och allt under kontroll. Väskorna är packade och jag är som tur INTE packad ha ha!

Replikerna sitter och allt känns bara bra men lite (lite är väl bara förnamnet) skakig är jag allt.

Hoppas jag kan sova i natt, stundvis säkert, men teatern kommer att hemsöka mig under hela natten.


Av Tin - 26 oktober 2008 15:48


Varför är man så dum och "ta på sig" andra uppdrag som jag gjort under en lång tid. Jag kunde haft en härligt ledig söndag och bara kopplat av och njutit av min ledighet.

På mitt "ordinarie" jobb finns alltid personal och när jag går hem, tar andra vid och jag behöver inte fundera på om jobbet fungerar utan mig, för det gör det.

Men dessa uppdrag jag har bredvid kräver förberedelser och ofta gör jag det på min lediga tid för att jag vill göra ett bra jobb. Nu har vi mässan om "arbetsglädje" i morgon och den vill jag ska bara bli sååååå kanon och därför har jag varavat dagen med att förbereda för den och att vara med min familj.

Jag känner att jag utvecklas som människa under mitt arbete med andra uppdrag och det vill jag verkligen. Jag vill ha utmaningar och växer med dem.

Av Tin - 26 oktober 2008 12:52


Regn och rusk! Fy vad tråkigt! Jag blir mycket gladare när solen skiner. Men nu är det som det är och man får göra det bästa av situationen.

Jag har sprungit omkring som en yr höna och plockat fram allt jag ska ha i morgon. Mässan börjar i morgon!!! Det ska bli riktigt roligt!

Mitt upp i allt vill familjen ha mat och nu står en lasagne i ugnen. Nej inte en, där är två, så ungdomarna har att äta i morgon när de är hemma och har höstlov.

Chokladpudding med vispgrädde och mandariner till efterrätt. Jag skulle egentligen inte äta den för då är risken att magen "putar" under min klänning i morgon. Men vet ni vad? Jag bjuder på det!!!

Ovido - Quiz & Flashcards