Alla inlägg den 16 oktober 2008

Av Tin - 16 oktober 2008 21:54


 Visst är det mysigt, eller hur? Tänkte att jag skulle koppla av och tända lite ljus här på bloggen. Ljus sprider ett "lugn" och det behöver vi alla. Att efter en häktisk dag entligen sätta sig ner och känna hur man långsamt kopplar av och hinner "landa" innan läggdags, är ett måste för kroppens välbefinnande  Här sitter jag med kaffe och tända ljus och bara njuter.

Av Tin - 16 oktober 2008 20:37




Sitt stilla!!!

Säg CHEESE...!

Så där nu var det klart!

Bra nu kan du fortsätta läsa.

Nu ska jag framkalla bilden.

Jag är så nyfiken vem som läser min blogg och jag skulle bli jätteglad om du skrev några rader här också.


Av Tin - 16 oktober 2008 20:16


Oj vad kontorsråtterna har slitit dag. Jag och min kollega

 är snart allt klara med inventeringen men så har vi legat i för att få så mycket som möjligt klart i dag. I morgon ska allt vara färdigt och då avslutar vi detta projekt. Den sista timman kunde vi inte stava så trötta var vi. Men det har verkligen varit ett roligt uppdrag och vi har jobbat bra tillsammans. I morgon ska jag stanna till vid cafét och köpa något gott till förmiddagskaffet. Det är vi väl värda! Så sitter du V och läser här nu, så vet du att jag fixar det;)

Nästa vecka ska vi börja på ett helt annat projekt men det får jag berätta om då.


Ska skriva en kom i håg lapp.

Köpa....


Av Tin - 16 oktober 2008 07:28

Det tröttsamma vädret bara fortsätter, uch! vad trött jag blev.

Men det är bara att gå upp och se glad ut när klockan ringer men fy sååååå trött.

I dag är det torsdag och snart slut på denna arbetsvecka så den känslan gjorde mig lite piggare.

Jag slapp gå ut med hundarna för det gjorde maken idag och ibland är det skönt att slippa en blöt dag som denna.

Nu ska jag snart åka till jobbet och det ser jag framemot. Det är skönt att se ett avslut på det projekt jag jobbar med nu. Vi hörs!

Ovido - Quiz & Flashcards