Alla inlägg den 28 oktober 2008

Av Tin - 28 oktober 2008 21:13


Jag ska inte stanna här vid "bloggen" så länge i kväll.

Dag nr.2 av 3 mässdagar är avslutatd och jag är totalt slut!

Jag har haft tre teaterföreställningar i dag och det är bara så lyckad. Det känns riktigt bra! Alla i publiken känner igen sig och skrattar så tårarna rinner, det är fantastiskt!

I tidningen i dag står det att teaterföreställningen var det roligaste inslaget under mässan och jag blev jätteglad naturligtvis.

Vem har skrivit manuset undrar de? Det har jag och Vicke gjort men allt är hämtat ur verkligheten så egentligen kan man säga att all personal i äldreomsorgen har hjälpt till.

Nu ska jag snart lägga mig för tröttheten har slagit till och i morgon fortsätter skådespeleriet.

Av Tin - 28 oktober 2008 05:39


God morgon!

Uppe tidigt i dag med och fjärilarna har redan börjat dansa i magen. I dag ska vi köra 3 teaterföreställningar och i skrivande stund kommer jag inte i håg en enda replik ha ha! Åååå vad det dansar i magen!!! :)

Jag spelar Berit som inte har någon arbetsglädje och det är lättare och man kan leva ut mer att "vara" henne!

Lätt att vara negativ? Ja, hur lätt är inte det i verkligheten :(

"Lena" däremot älskar sitt arbete och är nyutbildad och kommer med många kloka ideér som Berit absolut inte vill veta av. Merjobb! är det bara. Kom inte här och tala om för mig...

Nu måste jag rusa....berätta mer i kväll...och lite bilder.

Men jag är nog inte hemma förren...ja, kanske 22


Ovido - Quiz & Flashcards