Alla inlägg den 24 oktober 2008

Av Tin - 24 oktober 2008 19:57


Medan höstregnet piskar mot rutan har jag ätit jordgubbstårta. Jag försöker pigga upp mig med allt denna kväll men det är inte lätt. Det är nog massor av sömn och avkoppling jag behöver och det hoppas jag att min lediga helg bjuder på.

Nu höll jag på att börja skriva om nästa vecka men NEJ!!! Nu ska jag inte tänka jobb men hur svårt kan det vara, att låta bli, ha ha.

Snälla nån, jag behöver ha mer jordgubbstårta!


Av Tin - 24 oktober 2008 18:14

Sitter här med huvudvärk, tända ljus och en pizza. En mysig början på fredagskvällen. Huvudvärken börjar släppa så sakteliga. Det har varit en jobbig arbetsdag för huvudet med teater och all förberedelser inför mässan.

Jag jobbar med underbara människor så jag är övertygad om att det kommer att gå riktigt bra.

Nu har jag lite dåligt samvete som ätit pizza men jag hade ingen större lust eller ork att laga mat i kväll och jag behövde ha mat snabbt efter att fått aldeles för lite av den varan i dag. Jag kunde inte låta bli att köpa en jordgubbstårta också för jag blev så sugen. Jag bara längtar tills den tinat och så lite kaffe till dem. Mums!!!


Ovido - Quiz & Flashcards