Direktlänk till inlägg 11 oktober 2009

Grått och tråkigt höstväder

Av Tin - 11 oktober 2009 10:13

Söndags morgon och alla utom jag ligger och sover. Ja, hundarna också...vi tre har varit ute under en regnig morgontur och efter att ha fått sin mat somnade de också.

Richards lankompisar ligger också och sover lite varstans i huset. Vi har ett "öppet" hus...alla ungdomar är välkomna men det var inte det jag skulle skriva egentligen fast det är ju sant det också men huset har en öppen planlösning och då är det väldans bra med ett kompostnät så ungdomarna får vara ifred för Harry.

 

Någon hade inte stängt det efter sig under natten så Harry hade fritt spel att springa omkring bland alla ungdomarna och väcka dem nu på morgonen vilket inte var så lätt till hans besvikelse.

 

De har ju sittit uppe och lanat tills tidig morgon och är supertrötta...eller snarare...medvetslösa...

 

Ja, nu sitter jag här i min ensamhet och fundera på när övriga familjen ska masa sig upp och göra mig sällskap.

På programmet i dag står...köpa nytt köksbord.

 

 
 
Ingen bild

Synnöve

11 oktober 2009 10:33

Godmorgon!!Oj vilken liten text du valt.Mina glasögon hjälper inte!!!Ler!!Ha en underbar dag.Kram S

 
lastbilstanten

lastbilstanten

12 oktober 2009 22:26

Köpa nytt köksbord... tänk vad några ord kan få en att gå igång! Vore det inte så dyrt med möbler skulle jag köpa nya varenda månad. Det är så himla kul att botanisera i möbelaffärer!

http://lastbilstanten.bloggplatsen.se

 
Mita

Mita

14 oktober 2009 06:47

Håller ni åxå på att blåsa bort?
Här är det helgalet väder.......

http://rocotopeppers.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tin - 24 november 2009 12:18

Att skriva här i bloggen har varit väldans kul...men var sak har sin tid eller hur? Jag borde ha väldans spännande saker framöver att skriva om men det tänker jag inte göra...   Jag har fått ett nytt jobb som teamledare och det ska bli så spänn...

Av Tin - 18 november 2009 23:14


Min lilla prinsessa...         

Av Tin - 18 november 2009 23:07


Visst är jag en snygging....        Harry...mattes bus! ...

Av Tin - 3 november 2009 18:19


   Lisa och Harry   Snällt sitter de nyklippta vovvarna och väntar på matte som gör sig redo för en promenad.     ...

Av Tin - 3 november 2009 10:06

Lisa är den förståndige av hundarna och hon vet så väl vad som är på gång...klippning. Då har man ju inte så bråttom in precis, nä då, då kan man springa i trädgården, vara väldans upptagen och jag kan ropa mig hes...för hon hör inte...vill inte... ...

Ovido - Quiz & Flashcards