Alla inlägg den 17 oktober 2008

Av Tin - 17 oktober 2008 14:41


Jag "bryter" mig in här en liten stund men jag har inte tid egentligen

för jag måste packa för att kunna ge mig av på nästa "jobb" i kväll. Det ska bli såååå

spännande! Himmel! vad ska jag ha med mig? Festkläder? tror knappast det ha ha! I kväll blir det genomgång med "ägarna" och jag ska dokumentera allt noga och väl och i morgon ger de sig av tidigt, tidigt. Då ska jag ta hand om allt hela helgen. Hoppas de kan koppla av och inte ha bekymmer om mig och hur jag klarar det.

Men i morgon ska jag visa mitt tillfälliga jobb och får jag problem så hör jag av mig till er. Jag hoppas att teknikens värld funkar dit jag ska så ni kan följa mitt arbete här på bloggen. Jag får väl någon liten ledig stund hoppas jag:)

Nu måste jag packa!

Ovido - Quiz & Flashcards