Direktlänk till inlägg 30 oktober 2008

Vad skönt med en.....

Av Tin - 30 oktober 2008 09:26


Tänk att jag har haft sovmorgon!!! Jag vaknade vid fem och tänkte, vad ska jag göra i dag? Ååå vad skönt, en ledig förmiddag och jag kunde lägga mig på andra sidan och somna om.

Det har varit lite svårt att varva ner från teater och allt för jag har det fortfarande i mitt huvud och det roligaste är att jag har "ändrat manuset" och det har bara blivit bättre och bättre. Men det är bara i mitt huvud för det skall inte spelas mer. Det var roligt så länge det varade :)

Vad skönt att ta morgonrundan med hundarna i dag och sedan gå hem och äta frukost i lugn och ro, vad mysigt!

I eftermiddag har jag en föreläsning om "etniskt mångfald" och den ser jag fram emot, för i dag ska jag vara den som får sitta ner och lyssna.

Köpa något fint att "sätta" på pappas grav på hemvägen och ett ljus nu till Alla Helgon.

Resten utav dagen är det hundarna som "tar min tid". Pälsarna ska kammas och det tar sin lilla stund:)


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tin - 24 november 2009 12:18

Att skriva här i bloggen har varit väldans kul...men var sak har sin tid eller hur? Jag borde ha väldans spännande saker framöver att skriva om men det tänker jag inte göra...   Jag har fått ett nytt jobb som teamledare och det ska bli så spänn...

Av Tin - 18 november 2009 23:14


Min lilla prinsessa...         

Av Tin - 18 november 2009 23:07


Visst är jag en snygging....        Harry...mattes bus! ...

Av Tin - 3 november 2009 18:19


   Lisa och Harry   Snällt sitter de nyklippta vovvarna och väntar på matte som gör sig redo för en promenad.     ...

Av Tin - 3 november 2009 10:06

Lisa är den förståndige av hundarna och hon vet så väl vad som är på gång...klippning. Då har man ju inte så bråttom in precis, nä då, då kan man springa i trädgården, vara väldans upptagen och jag kan ropa mig hes...för hon hör inte...vill inte... ...

Ovido - Quiz & Flashcards