Direktlänk till inlägg 29 april 2009

Gott sommarväder!!!

Av Tin - 29 april 2009 18:13


Först ska vi prata väder och jag säger bara....vilket sommarväder vi haft i dag!!! Vad säger ni om 26 grader?


I dag fick vi hjälpa brukarna med att smörja in sig med solskyddsfaktor och ladda med dricka. För på altanen är det underbart att sitta tycker de. För säkerhetsskull fälls den stora terassmarkisen ner för annars blir det för varmt.

Härligt att kunna gå ut utan ytterkläder.

De älskar denna altan och sitta och titta på naturen som fullständigt har exploderat i dag.


Lite synd att behöva gå in och sätta sig på föreläsning under eftermiddagen. Innehållet var bra men vad sövande när föreläsaren har samma tonläge hela tiden. Jag brukar minsann inte somna men jag kände gång på gång att jag var på väg....himmel så retfullt.


Föreläsningen handlade om anhörigvård och där är mycket att reflektera över.



 
 
Kristina

Kristina

29 april 2009 18:43

Här har också varit kanonväder!! Riktigt varmt :) Jag tog också solsyddsfaktor på mig, man vill ju inte bränna sig, det var risk för det idag.

Ha en mysig kväll, kram

http://kristinas.bloggagratis.se

 
lastbilstanten

lastbilstanten

29 april 2009 21:22

Exploderat är verkligen rätt ord! Idag är björkarna gröna, brudspirean har börjat blomma, snart ser man inte genom träden nere i vattenfallet, kastanjen börjar bli grön... det är riktigt häftigt faktiskt. Man ser skillnad för varje dag som går!

http://www.lastbilstanten.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tin - 24 november 2009 12:18

Att skriva här i bloggen har varit väldans kul...men var sak har sin tid eller hur? Jag borde ha väldans spännande saker framöver att skriva om men det tänker jag inte göra...   Jag har fått ett nytt jobb som teamledare och det ska bli så spänn...

Av Tin - 18 november 2009 23:14


Min lilla prinsessa...         

Av Tin - 18 november 2009 23:07


Visst är jag en snygging....        Harry...mattes bus! ...

Av Tin - 3 november 2009 18:19


   Lisa och Harry   Snällt sitter de nyklippta vovvarna och väntar på matte som gör sig redo för en promenad.     ...

Av Tin - 3 november 2009 10:06

Lisa är den förståndige av hundarna och hon vet så väl vad som är på gång...klippning. Då har man ju inte så bråttom in precis, nä då, då kan man springa i trädgården, vara väldans upptagen och jag kan ropa mig hes...för hon hör inte...vill inte... ...

Ovido - Quiz & Flashcards