Direktlänk till inlägg 26 oktober 2008

Jag är laddad!

Av Tin - 26 oktober 2008 19:41


Laddad för morgondagen och allt under kontroll. Väskorna är packade och jag är som tur INTE packad ha ha!

Replikerna sitter och allt känns bara bra men lite (lite är väl bara förnamnet) skakig är jag allt.

Hoppas jag kan sova i natt, stundvis säkert, men teatern kommer att hemsöka mig under hela natten.


 
 
Ingen bild

Eva å Kira

26 oktober 2008 21:48

Stor lyckospark i baken...

 
Sister Disco

Sister Disco

26 oktober 2008 21:51

jag håller tummarna för dig, kära moster.
kram!

http://sisterdisco.blogg.se

 
Ingen bild

Eva

26 oktober 2008 22:55

Hej! Det kommer att gå bra med teatern, du är som klippt och skuren för sådant, Jag och Irene´kommer och tittar på Tisdag, det ska bli spännande....Håller tummarna för dig.
Lycka till. Kram Eva H

 
Ingen bild

storasyster

27 oktober 2008 09:46

Jag ska tänka på dej. Blir säkert bra tins. Sitter o skriver detta i Göteborg de hälsa till dej. Ha det så bra lycka till!

/Kram

 
Tin

Tin

27 oktober 2008 19:27

Tack alla ni!

Kram Tin

Till Storasyster: Jag träffade och pratade med din dotter från "pressen" som plåtade oss som spelade teater.

http://tins.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tin - 24 november 2009 12:18

Att skriva här i bloggen har varit väldans kul...men var sak har sin tid eller hur? Jag borde ha väldans spännande saker framöver att skriva om men det tänker jag inte göra...   Jag har fått ett nytt jobb som teamledare och det ska bli så spänn...

Av Tin - 18 november 2009 23:14


Min lilla prinsessa...         

Av Tin - 18 november 2009 23:07


Visst är jag en snygging....        Harry...mattes bus! ...

Av Tin - 3 november 2009 18:19


   Lisa och Harry   Snällt sitter de nyklippta vovvarna och väntar på matte som gör sig redo för en promenad.     ...

Av Tin - 3 november 2009 10:06

Lisa är den förståndige av hundarna och hon vet så väl vad som är på gång...klippning. Då har man ju inte så bråttom in precis, nä då, då kan man springa i trädgården, vara väldans upptagen och jag kan ropa mig hes...för hon hör inte...vill inte... ...

Ovido - Quiz & Flashcards