Direktlänk till inlägg 18 oktober 2008

Första dagen som kennelskötare

Av Tin - 18 oktober 2008 22:36



Första dagen som kennelskötare har gått riktigt bra.

Nu är alla hundarna rastade för natten och valparna sover så gott.

Min man kom upp i kväll så vi har ätit gott (ur ägarnas frys). Utskuren biff,kanon! Så hittade jag ett jättegott kryddsmör i kylskåpet. Min man hade färdig potatisgratäng med sig så det blev en utsökt middag. Det är inte utan att jag är trött , för jag måste tänka hela tiden och det kan ju vara lite jobbigt. Särskilt när man ska tänka på sådant som man inte bruka tänka på.

Jag har väl ingen hund kvar ute i någon rastgård, alla har väl fått mat, valparna är väl fortfarande nio....

Men nu vet jag att allt är under kontroll så snart blir det läggdags och jag har inte glömt att lägga torrfoder i blöt till valparna i morgon!!!

God natt från Kennel Villa Rosa!!!

 
 
Ingen bild

storasyster

19 oktober 2008 11:02

Hej!
Mysikt att din man kom till dej!

 
Ingen bild

storasyster

19 oktober 2008 18:46

min stavning är hopplösssssssssssss! Ser det för sent.

 
tin

tin

19 oktober 2008 19:28

Stavning är inte viktig!!!! Det roligaste är att du skriver, jag blir glad varenda gång!!!
kram

http://tins.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tin - 24 november 2009 12:18

Att skriva här i bloggen har varit väldans kul...men var sak har sin tid eller hur? Jag borde ha väldans spännande saker framöver att skriva om men det tänker jag inte göra...   Jag har fått ett nytt jobb som teamledare och det ska bli så spänn...

Av Tin - 18 november 2009 23:14


Min lilla prinsessa...         

Av Tin - 18 november 2009 23:07


Visst är jag en snygging....        Harry...mattes bus! ...

Av Tin - 3 november 2009 18:19


   Lisa och Harry   Snällt sitter de nyklippta vovvarna och väntar på matte som gör sig redo för en promenad.     ...

Av Tin - 3 november 2009 10:06

Lisa är den förståndige av hundarna och hon vet så väl vad som är på gång...klippning. Då har man ju inte så bråttom in precis, nä då, då kan man springa i trädgården, vara väldans upptagen och jag kan ropa mig hes...för hon hör inte...vill inte... ...

Ovido - Quiz & Flashcards