Direktlänk till inlägg 14 maj 2009

Nu blommar....

Av Tin - 14 maj 2009 17:05


Lite trött har jag allt varit på jobbet idag och det blir lätt så när man har en trevlig grillkväll mitt i vardagen ;)


I morgon är fredag....igen!!! Sista arbetsdagen på denna vecka :) Ljuvliga tanke....


Har ni sett...



...mina jordgubbsplantor blommar. Jag bara längtar efter att sätta tänderna i jordgubbe, detta söta, goa bär!!!


Nu har jag inte tid med trädgårdssnack....jag måste få fram lite mat på bordet. Hänga upp tvätt och städa av det värsta och.....ja det finns hur mycket som helst att göra.




 
 
Inger

Inger

14 maj 2009 21:30

Har du redan blom i jordgubbarna ... bor vi i samma land, eller ...

Kram Inger

http://snartmormor.bloggagratis.se

 
Mita

Mita

14 maj 2009 22:17

Bilen jag fotade är VIDRIGT äcklig, skulle aldrig sitta i den.........

http://rocotopeppers.bloggagratis.se

 
janet65

janet65

14 maj 2009 22:34

härligt det ser ut och jordgubbar är ju underbart härligt gött, blir nog bra och gött. kram

http://janet65.bloggagratis.se

 
synnöve

synnöve

15 maj 2009 05:27

Godmorgon!Får du en ledig helg nu?Eller är det jobb som gäller? Visst ska det bli mysigt med små valpar?Får du ha henne hemma när hon ska ha eller behöver du lämna henne till upp födaren? Jag önskar deg en trevlig helg och hoppas du får lite ledigt .Kram S

http://olmikhus.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tin - 24 november 2009 12:18

Att skriva här i bloggen har varit väldans kul...men var sak har sin tid eller hur? Jag borde ha väldans spännande saker framöver att skriva om men det tänker jag inte göra...   Jag har fått ett nytt jobb som teamledare och det ska bli så spänn...

Av Tin - 18 november 2009 23:14


Min lilla prinsessa...         

Av Tin - 18 november 2009 23:07


Visst är jag en snygging....        Harry...mattes bus! ...

Av Tin - 3 november 2009 18:19


   Lisa och Harry   Snällt sitter de nyklippta vovvarna och väntar på matte som gör sig redo för en promenad.     ...

Av Tin - 3 november 2009 10:06

Lisa är den förståndige av hundarna och hon vet så väl vad som är på gång...klippning. Då har man ju inte så bråttom in precis, nä då, då kan man springa i trädgården, vara väldans upptagen och jag kan ropa mig hes...för hon hör inte...vill inte... ...

Ovido - Quiz & Flashcards