Direktlänk till inlägg 16 oktober 2008

Jag måste "landa"!

Av Tin - 16 oktober 2008 21:54


 Visst är det mysigt, eller hur? Tänkte att jag skulle koppla av och tända lite ljus här på bloggen. Ljus sprider ett "lugn" och det behöver vi alla. Att efter en häktisk dag entligen sätta sig ner och känna hur man långsamt kopplar av och hinner "landa" innan läggdags, är ett måste för kroppens välbefinnande  Här sitter jag med kaffe och tända ljus och bara njuter.

 
 
Ingen bild

Eva

16 oktober 2008 22:32

Å så mysigt de va å "titta in" :0) å se de fina ljusen. Natti natti önskar jag å de fyrbenta från ett regnigt och blåsigt Norrland

 
tin

tin

16 oktober 2008 22:36

Hej Eva och tack för titten!
Natti natti själv!

http://tins.bloggagratis.se

 
Ingen bild

storasyster

17 oktober 2008 19:58

Å.......va mysiga ljus jag älskar lila!
för mej just nu är det fredagskväll lungt o
fridfullt med tända ljus överallt...hör
60-talsmusik från sisterdiscos rum mjukt o fint...härliga fredagggggggggg........

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tin - 24 november 2009 12:18

Att skriva här i bloggen har varit väldans kul...men var sak har sin tid eller hur? Jag borde ha väldans spännande saker framöver att skriva om men det tänker jag inte göra...   Jag har fått ett nytt jobb som teamledare och det ska bli så spänn...

Av Tin - 18 november 2009 23:14


Min lilla prinsessa...         

Av Tin - 18 november 2009 23:07


Visst är jag en snygging....        Harry...mattes bus! ...

Av Tin - 3 november 2009 18:19


   Lisa och Harry   Snällt sitter de nyklippta vovvarna och väntar på matte som gör sig redo för en promenad.     ...

Av Tin - 3 november 2009 10:06

Lisa är den förståndige av hundarna och hon vet så väl vad som är på gång...klippning. Då har man ju inte så bråttom in precis, nä då, då kan man springa i trädgården, vara väldans upptagen och jag kan ropa mig hes...för hon hör inte...vill inte... ...

Ovido - Quiz & Flashcards