Direktlänk till inlägg 10 oktober 2008

Titta förbi

Av Tin - 10 oktober 2008 21:13


Vad kul att du tittade in! Jag är inte här just nu men vad gör det, känn dig som hemma. Skriv gärna en kommentar

så jag vet att du varit här så kan jag titta in till dig.

Vill du bara smyga ut igen är det helt okey jag hör inte när du "stänger dörren" för jag tittar på Idol och ljudnivån

är hög.

 
 
Ingen bild

storasyster

10 oktober 2008 21:52

Passa på att titta in under den långa pausen. Är du där? vilka tycker du? Mina favoritor i kväll= Anna, Sepideh, Jesper
är lite söt. 1Tim är för länge innan röstningen.

 
Tin

Tin

10 oktober 2008 22:01

Robin B tyckte jag sjöng kanon i kväll, han gjorde sången till sin egen. Sedan är jag svag för Lars och det var inte för sången i kväll utan för att han heter just Lars och är lite speciell ha ha

http://tins.bloggagratis.se

 
Ingen bild

storasyster

10 oktober 2008 22:15

Mmmmmm får väl kolla in Lars jo.. han kör sin stil lite av Deleva.

 
Anita

Anita

10 oktober 2008 22:16

Hejsan vännen!
Hoppas att ni har det mysigt där i TV soffan. Jag tar en paus och kollar till datorn lite. :o) Håller med dej om Lars. Han är speciell och han gör mej nyfiken på vad han är för en kille.
Jag jobbar i helgen. Kul kul. Det där med bemötande kan man prata mycket och länge om. Det är så himla viktigt. Har du tänkt på vad man kan hänga upp sej på om inte någon arbetskamrat hejar när man kommer till jobbet? Då är jag sådan att jag känner av om det bara är tankspriddhet eller nåt annat.
Må så gott.
Nu ska vi se vem som får åka hem av Idolerna.
Kramis från Anita

http://anita.bloggagratis.se

 
Ingen bild

storasyster

10 oktober 2008 22:45

Sa fel namn av mej, han som var lite söt menade Johan!

 
tin

tin

10 oktober 2008 22:48

storasyster:
jag blandar i hop namnen också, har inte kollat så mycket och lärt mig. Det är väl därför Lars har fastnat ha ha. Det är ju ett namn man kommer ihåg.

http://tins.bloggagratis.se

 
Singo

Singo

11 oktober 2008 08:14

Här kommer jag och tassar lite på tå... Någon kanske ligger och sover än. Fast det tror jag förstås inte just du gör... Du är väl en morgonpigg prick precis som jag själv ;)

http://singo.bloggagratis.se

 
Singo

Singo

11 oktober 2008 08:17

Appråpå IDOL så tycker jag lillkillen ska åka ut snarast! Varför är han ens där?! Den mörka stora tjejer har en härlig karisma och aura och röst förstås! Robin B njuter man av, men utstrålning saknas! Ska titta på reprisen imorgon så slipper man all reklam...

http://singo.bloggagratis.se

 
Eva

Eva

11 oktober 2008 18:31

Hej. Hittade hit av en slump och gillade dina fina bilder. Ha en bra helg.

http://hexkatterhimlahundar.bloggagratis.se/presen

 
Tin

Tin

11 oktober 2008 18:42

Till Eva:
Vad glad jag blev! Jag ska ha en bra helg fastän jag jobbar!
Ha en bra helg själv!!!

http://tins.bloggagartis.se

 
tin

tin

11 oktober 2008 18:48

Till Singo:
Jag hörde dig inte för då var jag redan på jobbet;)
Är rätt så morgonpigg, har ju hundarna att tänka på så är det skönt att inte "förstöra" dagen med att vara i sängen förlänge.

http://tins.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tin - 24 november 2009 12:18

Att skriva här i bloggen har varit väldans kul...men var sak har sin tid eller hur? Jag borde ha väldans spännande saker framöver att skriva om men det tänker jag inte göra...   Jag har fått ett nytt jobb som teamledare och det ska bli så spänn...

Av Tin - 18 november 2009 23:14


Min lilla prinsessa...         

Av Tin - 18 november 2009 23:07


Visst är jag en snygging....        Harry...mattes bus! ...

Av Tin - 3 november 2009 18:19


   Lisa och Harry   Snällt sitter de nyklippta vovvarna och väntar på matte som gör sig redo för en promenad.     ...

Av Tin - 3 november 2009 10:06

Lisa är den förståndige av hundarna och hon vet så väl vad som är på gång...klippning. Då har man ju inte så bråttom in precis, nä då, då kan man springa i trädgården, vara väldans upptagen och jag kan ropa mig hes...för hon hör inte...vill inte... ...

Ovido - Quiz & Flashcards