Alla inlägg den 28 februari 2009

Av Tin - 28 februari 2009 20:22

Melodifestivalen är i full gång. Kan undra om det är några stjärnor i kväll.

Mina små "stjärnor" har i alla fall fått sitt välbehövliga bad och om ni visste vad gott de luktar!!!


Men de är lite roliga när jag tar på mig mitt plastförkläde, för då får Harry så väldigt mycket att göra......tror inte att du kommer undan Harry!

Lisa är som hon är......jag hör inte, jag ser inte...men tyvärr Lisa, du åker i badet du också.


Min man och jag har blivit hänvisade till kökets TV när dottern har tjejträff. Gäster ska ju naturligtvis sitta i den sköna soffan! Men de drar väl snart till stan och då ska vi banne mig sätta oss lite bekvämare!!!


Oj då, här kommer en bricka med ost och kex...


...och så lite gott att dricka till det. Jag tackar jag!!!


Vi tänder ljusen och myser till det köket "vetja". Ja men det är inte så dumt att sitta här ändå....



Av Tin - 28 februari 2009 09:14


Vilken lördag att vakna till! Det är några minusgrader och strålande sol. Jag har varit ute med hundarna och man känner hur varmt det är i solen. Härligt! Snart kan jag lägga mössa och vantar på hyllan.


I dag är det en sådan dag när man blir fylld av energi och vill göra så mycket. Det riktigt kliar i fingrarna att få sätta i gång. Hela mitt huvud är fullt av olika "projekt" jag vill göra idag. Jag måste sansa mig med en kopp kaffe och försöka koncentrera mig på "ett projekt", något jag måste lära mig och hur svårt är inte det?


Ja visst ja, det hade jag nästan glömt!

Julkransen går jag omedelbart och plocka ner från dörren!











Ovido - Quiz & Flashcards