Alla inlägg den 2 februari 2009

Av Tin - 2 februari 2009 17:06

Om jag skriver att jag har haft en fantastisk, inspirerande

och jättekul jobbdag så är det tyvärr inte sant. Ibland måste jag, som ändå är en positiv människa, få säga att dagen har varit ganska tråkig och händelselös.

Förmodligen är det så i alla yrken och inte bara i mitt.


Men som sagt! Det finns fler jobbdagar i veckan så än finns det hopp ;)


Hur som helst var det skönt att komma hem och ännu skönare hade det varit om "jobbet" för idag var över. Men så är det inte. Hundar ska rastas....har jag gjort. Tvätt i massor efter helgen....få se om jag har lust, förmodligen inte. Mat ska lagas...det ska jag göra, köttfärssås och spagetti.....som det tyvärr var i skolan i dag. Stackars barn som får äta det två gånger i dag!


Oj vad klockan är mycket! Här kan jag ju inte sitta!

Få se till att sätta fram lite mat på bordet.


Vi hörs!




  

Av Tin - 2 februari 2009 06:00

Yes!!! Vilken härlig måndag och en ny arbetsdag framför mig!!! Yes, yes, yes! vad underbart!!!


Ursäkta mig, men jag bara öva lite, för mig själv och försöker intala mig att det är en "härlig måndag".


Jag vaknade innan klockan ringde i dag och tänkte, jag stiger upp nu innan jag ångrar mig och stänger av klockan, drar täcket över huvudet och bestämmer mig för att ligga kvar i sängen hela dagen.


Men så ändrade jag mig och tänkte, stiger jag upp nu så hinner jag skriva till er och hälsa god morgon, innan jag drar till jobbet.


Så God Morgon alla ni och när ni ändå är här....

Berätta "ETT GLÄDJEÄMNE" för mig som ni har varit med om eller ska hända i dag denna MÅNDAG.


Ha det gott!


Ovido - Quiz & Flashcards