Direktlänk till inlägg 28 februari 2009

Ingen kommer undan!

Av Tin - 28 februari 2009 20:22

Melodifestivalen är i full gång. Kan undra om det är några stjärnor i kväll.

Mina små "stjärnor" har i alla fall fått sitt välbehövliga bad och om ni visste vad gott de luktar!!!


Men de är lite roliga när jag tar på mig mitt plastförkläde, för då får Harry så väldigt mycket att göra......tror inte att du kommer undan Harry!

Lisa är som hon är......jag hör inte, jag ser inte...men tyvärr Lisa, du åker i badet du också.


Min man och jag har blivit hänvisade till kökets TV när dottern har tjejträff. Gäster ska ju naturligtvis sitta i den sköna soffan! Men de drar väl snart till stan och då ska vi banne mig sätta oss lite bekvämare!!!


Oj då, här kommer en bricka med ost och kex...


...och så lite gott att dricka till det. Jag tackar jag!!!


Vi tänder ljusen och myser till det köket "vetja". Ja men det är inte så dumt att sitta här ändå....



 
 
Kristina

Kristina

28 februari 2009 23:44

God kväll i stugan!

Förra året var vi bjudna till Villa Rosa träffen. Vi var i faggorna, i Kalmar och campade, och tänkte åkt dit på lördagen. Det var bara jag, Tobbe och Sandra för Johanna och Linn var i England på språkresa. Sandra ville inte, hon är ju inte så förtjust i hundar, så vi bestämde att hon fick styra helgen. Hon tyckte att det var lite tråkigt att inte de andra var hemma så vi gjorde det hon ville. Men i år tror jag nog att vi kommer!! (om vi blir bjudna) ;)

Å, vad det är mysigt med nybadade hundar, de doftar ljuvligt!!
Imorgon ska jag kolla på en inoff. utställning i Varberg. Ann´s Nellie skulle ju vara med men så blir det inte. Det är en Wheaten anmäld så jag får väl se hur det går för den. Trevligt med en dag för sig själv :)
Sov gott, kram

http://kristinas.bloggagratis.se

 
Ammis

Ammis

1 mars 2009 07:26

Godmorgon! Jag höll på två låtar igår och bägge gick till final!! Inte illa, men det händer ju inte så ofta, tyckte startfältet var klent igår, många fina låtar men inga som man skickar till Moskva enl. min mening.
Hoppas din dag blir bra, vad ska du skapa för något roligt idag??? Jag ska fortsätta slipa på mina köksmöbler är det tänkt iaf.

Ha det gott.

Kramelikram

http://ammis.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tin - 24 november 2009 12:18

Att skriva här i bloggen har varit väldans kul...men var sak har sin tid eller hur? Jag borde ha väldans spännande saker framöver att skriva om men det tänker jag inte göra...   Jag har fått ett nytt jobb som teamledare och det ska bli så spänn...

Av Tin - 18 november 2009 23:14


Min lilla prinsessa...         

Av Tin - 18 november 2009 23:07


Visst är jag en snygging....        Harry...mattes bus! ...

Av Tin - 3 november 2009 18:19


   Lisa och Harry   Snällt sitter de nyklippta vovvarna och väntar på matte som gör sig redo för en promenad.     ...

Av Tin - 3 november 2009 10:06

Lisa är den förståndige av hundarna och hon vet så väl vad som är på gång...klippning. Då har man ju inte så bråttom in precis, nä då, då kan man springa i trädgården, vara väldans upptagen och jag kan ropa mig hes...för hon hör inte...vill inte... ...

Ovido - Quiz & Flashcards