Alla inlägg den 11 februari 2009

Av Tin - 11 februari 2009 22:26


Snart har halva februari gått och jag förstår inte vart tiden tar vägen. Det stämmer nog det en gammal kvinna sa till mig, ju äldre man blir ju snabbare går tiden.

Så fastän snön vräker ner just nu så är inte våren långt borta. Den "lurar" bara runt hörnet!


I morgon har jag en sådan härligt ledig dag då jag bara ska vara hemma och mysa. Ta långa vinterpromenader med hundarna och koppla av.


Jag hittar säkert på någon avkopplande sysselsättning som att sätta färg på något. Måla är avkoppling!


Nu ska jag krypa ner i min säng och inte ställa klockan tills i morgon, härligt!


Av Tin - 11 februari 2009 21:07


De vårlika dagarna har haft har förvandlats till vinter och så här ser det ut hos oss i kväll...



Nu när snön kom kan den ligga kvar över nästa vecka när det är sportlov, men det är väl att önska för mycket här i södern. Lika snabbt som den kommer, försvinner den. Men man vet ju aldrig...



Lisa och Harry älskar snö och särskilt när matte har gömt godisbitar under den.



Nä men tittar så vi ser ut! Snöbollar på tassarna!

I kväll drar vi i allafall inte in grus...


Nej mina små "goingar"! Vi kan ta en simtur i köket i stället. Vilken tur att jag har hundar så jag inte blir sysslolös ;)


Ovido - Quiz & Flashcards