Direktlänk till inlägg 28 februari 2009

Vilken energi!

Av Tin - 28 februari 2009 09:14


Vilken lördag att vakna till! Det är några minusgrader och strålande sol. Jag har varit ute med hundarna och man känner hur varmt det är i solen. Härligt! Snart kan jag lägga mössa och vantar på hyllan.


I dag är det en sådan dag när man blir fylld av energi och vill göra så mycket. Det riktigt kliar i fingrarna att få sätta i gång. Hela mitt huvud är fullt av olika "projekt" jag vill göra idag. Jag måste sansa mig med en kopp kaffe och försöka koncentrera mig på "ett projekt", något jag måste lära mig och hur svårt är inte det?


Ja visst ja, det hade jag nästan glömt!

Julkransen går jag omedelbart och plocka ner från dörren!











 
 
Lena

Lena

28 februari 2009 10:46

Sol!???
Här är det mulet och några minusgrader! Snön flyger i luften!

Ha en skön dag med alla härliga projekt!

Kram Lena

http://www.nygards.bloggagratis.se

 
lastbilstanten

lastbilstanten

28 februari 2009 11:40

...mmmm.... det där med solen är härligt. Sitter här framför datorn som står i ett litet hörn på kontoret. Fönster direkt till både höger och vänster. Till höger max 2 meter till vattnet (läs; isen), till vänster ca 6 meter till vattnet (och här är det lite öppet vatten redan!)Söder- och västerfönster... och det är mycket vackert! Får nog gå ut en sväng idag :)

http://www.lastbilstanten.bloggagratis.se

 
Kristina

Kristina

28 februari 2009 17:35

Fantastikt väder mitt på dan! Har varit ute på en lååång promenad med grannen. Fast nu är det grått och mulet. Skulle det inte komma in nederbörd ikväll??
Ha en skön lördagskväll, kram

http://kristinas.bloggagratis.se

 
Inger

Inger

28 februari 2009 21:52

Vilket härligt vårfönster. Jag gillar pärlhyacinter skarpt den här tiden på året. Får nog vänta till framåt maj innan de sticker upp i landet ute./Inger

http://snartmormor.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tin - 24 november 2009 12:18

Att skriva här i bloggen har varit väldans kul...men var sak har sin tid eller hur? Jag borde ha väldans spännande saker framöver att skriva om men det tänker jag inte göra...   Jag har fått ett nytt jobb som teamledare och det ska bli så spänn...

Av Tin - 18 november 2009 23:14


Min lilla prinsessa...         

Av Tin - 18 november 2009 23:07


Visst är jag en snygging....        Harry...mattes bus! ...

Av Tin - 3 november 2009 18:19


   Lisa och Harry   Snällt sitter de nyklippta vovvarna och väntar på matte som gör sig redo för en promenad.     ...

Av Tin - 3 november 2009 10:06

Lisa är den förståndige av hundarna och hon vet så väl vad som är på gång...klippning. Då har man ju inte så bråttom in precis, nä då, då kan man springa i trädgården, vara väldans upptagen och jag kan ropa mig hes...för hon hör inte...vill inte... ...

Ovido - Quiz & Flashcards