Alla inlägg den 13 februari 2009

Av Tin - 13 februari 2009 22:52

 En arbetshelg väntar och jag ska upp tidigt i morgon på alla hjärtansdag.

Vad som än händer, vad jag än gör i mitt arbete, måste jag alltid arbeta både med hjärtat och hjärnan.

Det ena kan inte utesluta det andra.


Ha en riktigt Hjärtlig Alla Hjärtans Dag!











Av Tin - 13 februari 2009 08:33


Vi har vaknat till en kall vintermorgon. Vilken tur att vi har det varmt och skönt här inne och jag slipper frysa.



Har funderat på om jag skulle klara natten på ishotellet i Jukkasjärvi. Jag som så lätt fryser om fötterna. Det kanske är varmt och gott fastän det är is överallt. Men is känns kallt och är kallt. Men det ser mysigt ut, det måste jag medge.


Det ser ut att bli en fin dag denna fredag och jag hoppas solen kan skina och göra den extra fin. Vi behöver solen!



Vad ni än gör denna dag så ta vara på den!




Ovido - Quiz & Flashcards