Direktlänk till inlägg 2 februari 2009

Ärlig och säger sanningen!

Av Tin - 2 februari 2009 17:06

Om jag skriver att jag har haft en fantastisk, inspirerande

och jättekul jobbdag så är det tyvärr inte sant. Ibland måste jag, som ändå är en positiv människa, få säga att dagen har varit ganska tråkig och händelselös.

Förmodligen är det så i alla yrken och inte bara i mitt.


Men som sagt! Det finns fler jobbdagar i veckan så än finns det hopp ;)


Hur som helst var det skönt att komma hem och ännu skönare hade det varit om "jobbet" för idag var över. Men så är det inte. Hundar ska rastas....har jag gjort. Tvätt i massor efter helgen....få se om jag har lust, förmodligen inte. Mat ska lagas...det ska jag göra, köttfärssås och spagetti.....som det tyvärr var i skolan i dag. Stackars barn som får äta det två gånger i dag!


Oj vad klockan är mycket! Här kan jag ju inte sitta!

Få se till att sätta fram lite mat på bordet.


Vi hörs!




  

 
 
Ammis

Ammis

2 februari 2009 18:25

Tror att dom med glädje äter sån go mat 2 ggr på en dag!! Skillnad om det varit fisk... fast det gillar ju jag då. Kort visit hos dig,känner mig krasslig så jag får gå o. kurera mig med nått. Ha det gott o. hoppas din dag blir bättre imorgon, måndagar är ändå så tråkiga.

Kramelikram

http://ammis.bloggagratis.se

 
Singo

Singo

2 februari 2009 18:55

Ja, det är ju din favoriträtt har du redan skvallrat...

http://singo.bloggagratis.se

 
Lena

Lena

2 februari 2009 21:29

Kikar in och säger god natt!

Kram Lena

http://www.nygards.bloggagratis.se

 
Anna

Anna

2 februari 2009 21:47

Tack för din värmande kommentar. Kanske vill du vara med i fotoutmaningen!

http://husprojektet

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tin - 24 november 2009 12:18

Att skriva här i bloggen har varit väldans kul...men var sak har sin tid eller hur? Jag borde ha väldans spännande saker framöver att skriva om men det tänker jag inte göra...   Jag har fått ett nytt jobb som teamledare och det ska bli så spänn...

Av Tin - 18 november 2009 23:14


Min lilla prinsessa...         

Av Tin - 18 november 2009 23:07


Visst är jag en snygging....        Harry...mattes bus! ...

Av Tin - 3 november 2009 18:19


   Lisa och Harry   Snällt sitter de nyklippta vovvarna och väntar på matte som gör sig redo för en promenad.     ...

Av Tin - 3 november 2009 10:06

Lisa är den förståndige av hundarna och hon vet så väl vad som är på gång...klippning. Då har man ju inte så bråttom in precis, nä då, då kan man springa i trädgården, vara väldans upptagen och jag kan ropa mig hes...för hon hör inte...vill inte... ...

Ovido - Quiz & Flashcards