Direktlänk till inlägg 2 februari 2009

Vad är det bästa med denna MÅNDAG?

Av Tin - 2 februari 2009 06:00

Yes!!! Vilken härlig måndag och en ny arbetsdag framför mig!!! Yes, yes, yes! vad underbart!!!


Ursäkta mig, men jag bara öva lite, för mig själv och försöker intala mig att det är en "härlig måndag".


Jag vaknade innan klockan ringde i dag och tänkte, jag stiger upp nu innan jag ångrar mig och stänger av klockan, drar täcket över huvudet och bestämmer mig för att ligga kvar i sängen hela dagen.


Men så ändrade jag mig och tänkte, stiger jag upp nu så hinner jag skriva till er och hälsa god morgon, innan jag drar till jobbet.


Så God Morgon alla ni och när ni ändå är här....

Berätta "ETT GLÄDJEÄMNE" för mig som ni har varit med om eller ska hända i dag denna MÅNDAG.


Ha det gott!


 
 
Lena

Lena

2 februari 2009 15:49

Mitt glädjeämne i dag: -5,5 cm i midjemåttet ; )))

Ha en fortsatt bra dag!

Kram Lena

http://www.nygards.bloggagratis.se

 
Anita

Anita

3 februari 2009 01:21

Hej vännen!
Mitt glädjeämne idag är att jag fick fina presenter av min kära tvillingsyster.
Och ett glädjeämne till är att jag hälsat på en kär vän som blivit akut sjuk. Vi hade så himlans trevligt.
Kram på dej flitiga bloggare. Jag gillar verkligen att komma hit och se vad du har för dej.
Stor kram från Anita

http://anita.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tin - 24 november 2009 12:18

Att skriva här i bloggen har varit väldans kul...men var sak har sin tid eller hur? Jag borde ha väldans spännande saker framöver att skriva om men det tänker jag inte göra...   Jag har fått ett nytt jobb som teamledare och det ska bli så spänn...

Av Tin - 18 november 2009 23:14


Min lilla prinsessa...         

Av Tin - 18 november 2009 23:07


Visst är jag en snygging....        Harry...mattes bus! ...

Av Tin - 3 november 2009 18:19


   Lisa och Harry   Snällt sitter de nyklippta vovvarna och väntar på matte som gör sig redo för en promenad.     ...

Av Tin - 3 november 2009 10:06

Lisa är den förståndige av hundarna och hon vet så väl vad som är på gång...klippning. Då har man ju inte så bråttom in precis, nä då, då kan man springa i trädgården, vara väldans upptagen och jag kan ropa mig hes...för hon hör inte...vill inte... ...

Ovido - Quiz & Flashcards