Alla inlägg den 16 januari 2009

Av Tin - 16 januari 2009 23:22

Dags att gå till sängs! I alla fall för mig och jag riktigt längtar att få krypa ner och veta att ingen klocka väcker mig i morgon.

Åååå så ljuvligt! Jag är ju ledig hela helgen!!!

Men det skulle vara underbart kul om någon väckte mig och sa, upp och hoppa! Idag ska vi hitta på....



Av Tin - 16 januari 2009 19:49


God kväll vänner och andra som är här och "smygläser".

Jag är jätteglad för alla besök och blir ännu gladare om ni skickar en kommentar.

Här hos mig är det en lugn och fridfull fredagskväll.

En sådan där vanlig hemmakväll kan man kalla det för, där alla är mätta av god mat och sitter och "päser" här och där.

En hund är nybadad och jag är nyduschad...av hunden, lite fuktig så där, som man blir när hundar "skakar" av sig vattnet.

Några sitter vid sina datorer, precis som jag gör nu och sonen skriker Jag laggar!!! Är det nån som laddar ner?

Så kan det bli med många datorer i huset...jisses vad han hojtar!!!


Ja, den här kvällen kommer att fortsätta i det lugna tempot vid TV:n och titta på Let´s Dance som börjar NU!


Ha en bra kväll vad ni än gör!



Ovido - Quiz & Flashcards