Direktlänk till inlägg 6 maj 2009

God Morgon!

Av Tin - 6 maj 2009 07:16


Vaknade till en mulen och regnig morgon och vad gör väl det....bara gott naturligtvis! ;)

I dag är det arbete till klockan sex som gäller och arbetslaget har APT hela eftermiddagen. Eftersom jag jobbar mycket med bemötande och förhållningssätt tänkte jag ägna en timma åt det.

Man blir aldrig fullärd utan måste hela tiden reflektera över detta och det är så lätt att "glömma sig" i en stressig situation. Men det ursäktar inte ett dåligt bemötande.


Bemöt INTE andra som du själv INTE vill bli bemött!!!


Ha en bra dag!


 
 
Ammis

Ammis

6 maj 2009 17:05

Det sista sa du väldigt bra, försöker alltid att tänka på det och blir alltid ledsen på mig själv när jag upptäcker att jag svarar min man på ett ohyfsat sätt om man råkar vara irriterad, ber snabbt om ursäkt med en massa pussar ;0). Men jag är glad att jag är medveten om att man gör fel ibland och då rättar till det på ett bra sätt.
Ha en bra jobbdag.

Kramelikram

http://ammis.bloggagratis.se

 
Anna

Anna

6 maj 2009 17:55

Regn även i Luleå idag.
Majmånad tenderar till att bli en sån månad när allt ska hända. Avslutningar mmm

http://husprojektet.bloggagratis.se

 
Mita

Mita

6 maj 2009 19:45

Hoppas du haft en bra arbetsdag!

http://rocotopeppers.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tin - 24 november 2009 12:18

Att skriva här i bloggen har varit väldans kul...men var sak har sin tid eller hur? Jag borde ha väldans spännande saker framöver att skriva om men det tänker jag inte göra...   Jag har fått ett nytt jobb som teamledare och det ska bli så spänn...

Av Tin - 18 november 2009 23:14


Min lilla prinsessa...         

Av Tin - 18 november 2009 23:07


Visst är jag en snygging....        Harry...mattes bus! ...

Av Tin - 3 november 2009 18:19


   Lisa och Harry   Snällt sitter de nyklippta vovvarna och väntar på matte som gör sig redo för en promenad.     ...

Av Tin - 3 november 2009 10:06

Lisa är den förståndige av hundarna och hon vet så väl vad som är på gång...klippning. Då har man ju inte så bråttom in precis, nä då, då kan man springa i trädgården, vara väldans upptagen och jag kan ropa mig hes...för hon hör inte...vill inte... ...

Ovido - Quiz & Flashcards