Alla inlägg den 25 januari 2009

Av Tin - 25 januari 2009 21:39


Sitter här och njuter av en kopp kaffe. Ja ja, jag vet att det är sent men jag har inga problem att dricka kaffe innan läggdags.

Jag kommer att somna så fort jag lägger ner huvudet på kudden för jag är riktigt, riktigt trött.


Funderar på vad jag ska hitta på  i morgon. Jag känner bara för att göra något riktigt kul men vad.....hmmm?


Får nog sova på saken


Natti Natti!

Simma lugnt! 

Av Tin - 25 januari 2009 19:01


Min arbetshelg är över för denna gång och nu har jag tre lediga dagar framför mig! Hur skönt är inte det på en skala från ett till tio?


När ni nu har ångerst för att det är måndag och arbetsdag i morgon, kan jag bara koppla av och njuta av det som är kvar av söndagskvällen.


Men det är väl ändå rättvist! Jag har ju jobbat en massa timmar i helgen när ni har varit lediga. Nu kommer min "lediga helg" och det känns underbart skööööönt.


Nu ska jag gå en promenad bland bloggarna och se vad ni haft för er medan jag har arbetat.


Vi hörs!







Ovido - Quiz & Flashcards