Direktlänk till inlägg 16 januari 2009

Får väl skriva några rader....

Av Tin - 16 januari 2009 19:49


God kväll vänner och andra som är här och "smygläser".

Jag är jätteglad för alla besök och blir ännu gladare om ni skickar en kommentar.

Här hos mig är det en lugn och fridfull fredagskväll.

En sådan där vanlig hemmakväll kan man kalla det för, där alla är mätta av god mat och sitter och "päser" här och där.

En hund är nybadad och jag är nyduschad...av hunden, lite fuktig så där, som man blir när hundar "skakar" av sig vattnet.

Några sitter vid sina datorer, precis som jag gör nu och sonen skriker Jag laggar!!! Är det nån som laddar ner?

Så kan det bli med många datorer i huset...jisses vad han hojtar!!!


Ja, den här kvällen kommer att fortsätta i det lugna tempot vid TV:n och titta på Let´s Dance som börjar NU!


Ha en bra kväll vad ni än gör!



 
 
Ingen bild

hanna

16 januari 2009 22:42

hej lilla mamma, kan du se kommentaren denna gången? nu är det lugnt här i huset, alla barn har lagt sig o det ska jag oxå göra nu! nattinatti

 
Tin

Tin

16 januari 2009 22:51

Till Hanna:
Så där ja! Nu fixade du det!
Natti Natti själv!

Kram

http://tins.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tin - 24 november 2009 12:18

Att skriva här i bloggen har varit väldans kul...men var sak har sin tid eller hur? Jag borde ha väldans spännande saker framöver att skriva om men det tänker jag inte göra...   Jag har fått ett nytt jobb som teamledare och det ska bli så spänn...

Av Tin - 18 november 2009 23:14


Min lilla prinsessa...         

Av Tin - 18 november 2009 23:07


Visst är jag en snygging....        Harry...mattes bus! ...

Av Tin - 3 november 2009 18:19


   Lisa och Harry   Snällt sitter de nyklippta vovvarna och väntar på matte som gör sig redo för en promenad.     ...

Av Tin - 3 november 2009 10:06

Lisa är den förståndige av hundarna och hon vet så väl vad som är på gång...klippning. Då har man ju inte så bråttom in precis, nä då, då kan man springa i trädgården, vara väldans upptagen och jag kan ropa mig hes...för hon hör inte...vill inte... ...

Ovido - Quiz & Flashcards