Alla inlägg den 5 januari 2009

Av Tin - 5 januari 2009 09:33


Jag har faktiskt sovot gott! Det är fantastiskt! När var det sist.......hmmmm. Var lite frysen om fötterna när jag la mig. Det är ju alltid så kallt vid fotändan, vet inte varför.

Jag kröp i hop som en boll och lät Harry värma upp platsen längst ner i sängen. Efter en stund rätade jag ut mig och Harry fick lägga sig "på sin plats". Aaaaa....då vad det varmt :) Tack Harry!


Vilken vinterdag det blir i dag! Solen skiner och det är väldigt kallt...bara 13 grader...minus!

Det var bara att klä på sig så varmt man bara kan vid morgonrundan. Det är bara näsan som skulle ha något värmande, den "klibbas" alltid ihop när det är så kallt... ha ha ha, ni vet vad jag menar....


Trettonafton i dag och helgdag i morgon...igen. Sedan är det slut på det "roliga". Ja men hur mycket onödigt har jag inte stoppat i mig varje dag...flera gånger om dagen, oj oj oj...och massor av god mat. Men nu ÄNTLIGEN! är det snart slut och allt blir som "vanligt" igen.


Det är den första "bra saken" som jag blir glad över på detta nya år......"att komma i bra balans igen"!

(och få bort det "där" som lagt sig lite runt om, men det behöver jag inte nämna här). Nu tala vi inte mer om det för det är snart ett minne blott.......kanske ;)


Jag arbetar kvällen igen, en kväll som avslutar min arbetshelg. Så nu får jag väl plocka lite här och där, dammsuga och reda till under förmiddagen.


Ha det så gott! vi hörs senare!



Ovido - Quiz & Flashcards