Direktlänk till inlägg 6 maj 2009

Inte lätt med obekväma frågor....

Av Tin - 6 maj 2009 20:00

Jag har överlevt dagen och APT-mötet. Det är inte alltid lätt att vara samtalsledare i svåra frågor och där man måste prata om brister i bemötande.

Grejen är att inte leka polis utan att lyfta frågor och diskutera...vad kan vi göra för att bli bättre.


Det har tydligen regnat en hel del i dag. Värsta störtregnet kom i eftermiddags men jag som varit innomhus hela dagen har inte märkt någonting. Jo, när jag gick till bilen för att åka hem...vad grönt det har blivit i naturen!


Har två lediga dagar framför mig...härligt! Just nu orkar jag bara "gotta" mig av tanken och har inget bestämt vad som ska hända.


Nu ska jag dricka mitt kvällskaffe och samtidigt gå en bloggtur och se vad ni har haft för er.



 
 
Kristina

Kristina

6 maj 2009 21:37

Jo visst är Sallie lite lättare nu, hon har "bantat"!! Jag vägde henne för ett par dagar sedan och hon har gått ner ca 1,5 kg och det märks. Jörgen Ingner var ju här för två veckor sedan och han sa: Var det verkligen Sallie som var tjock, det är hon minsann inte nu. Hon hade helt enkelt blivit tjock på för mycket foder. Hade inte Kickie påpekat detta så hade Sallie fortsatt att äta samma dos mat. Man blir ju lite hemma blind ;))
Jag ska försöka raportera under helgen hur det går, bara det mobila internetet funkar!!

Hoppas dina två lediga dagar blir trevliga!

Kram

http://kristinas.bloggagratis.se

 
Ingen bild

synne

7 maj 2009 08:47

Njut nu av dina lediga dagar,dom är guld värda vännen.Här regnar det men du kanske har bättre väder får jag hoppas.Annars kan du krypa upp i soffan med en bra bok.Kram S

 
Kristina

Kristina

7 maj 2009 15:46

Jag har Robur, orange påse, det bästa fodret enl. Kickie och ett par andra uppfödare. Jag tycker också att det är bra.

Kram

http://kristinas.bloggagratis.se

 
Ammis

Ammis

7 maj 2009 16:40

Ha en skön ledighet och sköt om dig vännen.

KramelikrAM

http://ammis.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tin - 24 november 2009 12:18

Att skriva här i bloggen har varit väldans kul...men var sak har sin tid eller hur? Jag borde ha väldans spännande saker framöver att skriva om men det tänker jag inte göra...   Jag har fått ett nytt jobb som teamledare och det ska bli så spänn...

Av Tin - 18 november 2009 23:14


Min lilla prinsessa...         

Av Tin - 18 november 2009 23:07


Visst är jag en snygging....        Harry...mattes bus! ...

Av Tin - 3 november 2009 18:19


   Lisa och Harry   Snällt sitter de nyklippta vovvarna och väntar på matte som gör sig redo för en promenad.     ...

Av Tin - 3 november 2009 10:06

Lisa är den förståndige av hundarna och hon vet så väl vad som är på gång...klippning. Då har man ju inte så bråttom in precis, nä då, då kan man springa i trädgården, vara väldans upptagen och jag kan ropa mig hes...för hon hör inte...vill inte... ...

Ovido - Quiz & Flashcards