Alla inlägg den 6 januari 2009

Av Tin - 6 januari 2009 22:30


Sista ckokladbiten är uppäten, likaså alla pepparkakor nu ska allt bli normalt igen. Nu är det en gång för alla, slut med helgdagar då man sitter uppe alldeles förlänge om kvällen (natten), äter för mycket, väldans mycket och gott!

Det var trevligt och mysigt så länge det varade men nu återgår allt till det normala.


Har avslutat dagen med att titta på "Rabalder i Ramlösa" från Fredriksdalsteatern i Helsingborg.

Eva Rydberg är fantastisk, vilken skådespelerska!!!

Vilket minspel hon har! Otroligt duktig!

Henne skulle jag vilja lära av några veckor, ja tack!


Nu är det läggdags för nu är det slut med alla uppesittakvällar.....fast jag är en kvällsmänniska och har en ledig dag i morgon, underbart!

Bara en liten stund till....




Av Tin - 6 januari 2009 13:25


Då är mina tomtar nerplockade, roligt och plocka fram men himmel så skönt att få undan dem!

Morgonpigga jag, passade på när "huset ändå sov" för garanterat märker de inte att de röda "gubbarna" är borta. De tycker att jag alltid har så bråttom med att städa ut julen, vilket inte jag tycker (naturligtvis :)

Det är ju ändå jag som gör det så spelar roll?

Jag kan berätta att de har inte fällt en enda kommentar vilket visar att de inte saknar dem. Mmmmm.....lustigt!

Av Tin - 6 januari 2009 09:03


......och ledig dag, skönt!

Har man jobbat hela helgen är man riktigt trött, mest i huvudet.

 Tystheten och lugnet behövs.

Resten av familjen ligger och sover och jag är morgonpigg.

Jag tycker att det är skönt att komma upp i "tid" annars blir dagen så kort och jag vill att min lediga dag ska vara lång, gärna jättelång.

Har ingen aning just nu vad som händer denna dag, inget är bestämt, som vanligt.

Ta dagen som den kommer.....kan vara en god idé!



Ovido - Quiz & Flashcards