Alla inlägg den 20 januari 2009

Av Tin - 20 januari 2009 22:41



I bland händer det något alldeles underbart!

På mitt schema står det att jag är ledig i två hela dagar!


Vad ska jag hitta på då...mmm

Just nu har jag ingen aning.

I kväll sändes Bygglov från vår "by" och till er Tobba och Stina vill jag säga att ni "gjorde" jättebra TV! och vad fint ni fick! Jag är glad för er skull och hoppas jag blir bjuden på kaffe eller hellre ett glas vin, en lördagskväll, i ert nya uterum.


Tänk vilken lycka om någon kom hem och fixade och donade och dessutom betalade kalaset.

Nu är jag "inredare" själv och har lite svårt att inte vara med och styra. Jag skulle nog bara ställa till problem och "lägga näsan i blöt" alldeles för mycket.


Det hade aldrig gått kan jag säga, att skicka i väg mig till en avlägsen plats och vänta där i fyra dagar.

Jag hade tagit min sovsäck och kikare och lagt mig under en gran inte allt för långt bort. Ja då, osynlig naturligtvis. Jag är väl inte dum heller?


Där ifrån hade jag övervakat allt som en hök, redo att anfalla. Nej inte anfalla! Jag menar ingripa. Det skulle jag absolut.


Förstår ni nu varför inte bygglov kommer till mig?


Nu är det läggdags och i morgon är det en ny bloggdag!


Natti Natti! Sov Gott!


Blev så sugen på melon måste bara ta en bit innan jag borstar tänderna.





Av Tin - 20 januari 2009 19:51




Jag blir så glad för alla fina och "goa" kommentarer jag får.

Både här och i era bloggar.


Underbara bloggvänner!


Jag blir så varm i hjärtat ska ni veta.


Tack snälla Ni!





Ovido - Quiz & Flashcards