Alla inlägg den 2 november 2008

Av Tin - 2 november 2008 20:50


I bland blir man bara såååå glad!

Min 15 åriga grabb har verkligen

överaskat mig.

Han har städat på sitt rum och inte nog med det, han har städat

i sin garderob. Plockat ur kläder

han vuxit ur och lagt tillbaka allt snyggt

och prydligt. Visst blir man glad :)

Baktanke? Något han vill ha?

Nej, jag tror att han bara tyckte att det var dags att få lite i ordning och jag slapp göra det.

Jag blev så jätteglad men kände att jag borde ta mina lådor och garderob också. Ska göra det i morgon. Har sonen ordning måste ju mamma ha det, annars får jag ju skämmas!

Av Tin - 2 november 2008 18:01


Har precis kommit hem från arbetet. Jag är trött i hela kroppen för det är att göra hela tiden.

Men nu är jag störtledig!!! Härligt! Tre dagars ledighet, det är knappast så jag tror att det är sant.

Men så står det i min almanacka. Jag har tittat och läst flera gånger och det stämmer varenda gång.

Jag ska försöka att göra sådant som inte hunnits med de senanste veckorna som varit fullpackade med jobb.

Sedan måste jag återhämta mig eller hur? vila, vila och åter vila.

Av Tin - 2 november 2008 07:27


God morgon!

Här sitter jag redo för att snart åka och jobba. I dag ska jag vara på mitt ordinarie arbete och där har jag inte varit på ett tag, för att jag har haft andra uppdrag.

Det ska bli kul att komma dit och det är inte utan att det känns lite nervöst. Jag har ju nästan glömt rutinerna ;)

Men jag hoppas och tror att de tar väl hand om mig :)

Har en bra dag vad ni än gör i dag, det ska jag ha!!!


Ovido - Quiz & Flashcards