Alla inlägg den 23 november 2008

Av Tin - 23 november 2008 16:19


Jag laddar för sista rycket! Just nu har jag en långrast och ska tillbaka till jobbet om en stund. Har ni hört talas om "delad tur"? Jag önskar att jag inte hade en aning själv men tyvärr är jag fullt medveten hur långa och jobbiga de är.

Rasten som delar dagen är bara en lång väntan och hur många gånger som helst titta på klockan för att inte missa tiden. När man ändå har rast här hemma kan man ju passa på att städa en toalett eller varför inte dammsuga hela huset......fast man borde kanske göra ingenting, men hur lätt är det?

Jag jobbar delad tur i dag och det är bara att "gilla läget"!!!


Av Tin - 23 november 2008 14:43


När vattnet fryser vid en fontän blir det ett riktigt konstverk. Jag tog denna bilden i dag och visst är det häftigt.

Harry och Lisa älskar att dricka av de iskalla vattenstrålarna.

Ovido - Quiz & Flashcards