Alla inlägg den 13 november 2008

Av Tin - 13 november 2008 20:27


I dag har jag gått en mil sammanlagt med hundarna. Har precis varit ute med dem en runda nu i kväll och de borde vara väldigt trötta. Men det är precis som om de har fått förnyad energi och springer omkring och leker och busar.

De får hålla på en stund till sedan säger jag som till barnen,

- Nu räcker det!

Då slutar de tvärt med sitt bus och går och lägger sig.

De är lydiga i alla fall.

Det är skönt med promenader och det är skonsamt för kroppen. Tack vare hundarna blir det några mil i veckan.

Jag måste köpa nya gympaskor för jag de jag har, par nummer två i år, är slitna.


Av Tin - 13 november 2008 16:13


Lyssna här! Jag är ledig fredag, lördag och söndag!

Härligt! :)

Ska ta det lugnt och ladda batterierna inför nästa arbetsvecka.

I morgon blir det en sådan ladda inför helgendag.

Städa med hartassen, tvätta och hoppas på fint väder att gå långa rundor med hundarna.



Ovido - Quiz & Flashcards