Alla inlägg den 27 november 2008

Av Tin - 27 november 2008 22:31


I morgon fortsätter "att göra fint till advent" här hemma.

Jag är ju fortfarande kompledig så jag kan gå här i godan ro och fixa och dona.

Men nu behöver nog "fixaren" ha lite sömn. Ska bara sitta i köket en stund och njuta av de röda ljusen och jag ska inte glömma att släcka dem!

Av Tin - 27 november 2008 21:54


Röda ljus på rad längs kökshyllan i all enkelhet!

Av Tin - 27 november 2008 21:45


Lite snyggt och mysigt i gluggen!

Av Tin - 27 november 2008 21:37


Jag har tradionellt valt den röda färgen i köket. Till det har jag silver och mossa. I tidigare inlägg finns mina mossbollar och de är ju bra för de behöver inte vattnas :) Nu pryder de sin plats i köksfönstret.

Så här blev vårt kök!

Av Tin - 27 november 2008 21:31


Ibland får man tips här i bloggarna. Tack för det!

Här är mina adventsljus. Jag hittade GOD JUL band och små söta kronor i pysselaffären. Jag fäste kronan med hjälp av ståltråd.

Runt ljusen är det kaffebönor. Det doftar härligt!!!

Av Tin - 27 november 2008 16:18


Vart tog denna dagen vägen? När man vaknar tänker jag, en hel ledig dag att göra allt möjligt!

Men ett tu tre är det kvällen!

I dag har jag varit hos "frissan" och inte klippt mycket för jag vill inte ha kort hår längre. Jag förstår inte varför jag ska lyssna på alla andra som säger, att du inte klipper dig kort! Det skulle du passa i, verkligen!

Oftast lyssnar jag på mig själv men efter att ha hört det flera gånger så klippte jag av håret.

Men hur lätt är det hålla frisyr när det lockiga och busiga håret lever sitt eget liv. Nej nu får det växa sig långt igen och det är på god väg. Tack och lov!




Ovido - Quiz & Flashcards