Direktlänk till inlägg 2 november 2008

Vilken överaskning!

Av Tin - 2 november 2008 20:50


I bland blir man bara såååå glad!

Min 15 åriga grabb har verkligen

överaskat mig.

Han har städat på sitt rum och inte nog med det, han har städat

i sin garderob. Plockat ur kläder

han vuxit ur och lagt tillbaka allt snyggt

och prydligt. Visst blir man glad :)

Baktanke? Något han vill ha?

Nej, jag tror att han bara tyckte att det var dags att få lite i ordning och jag slapp göra det.

Jag blev så jätteglad men kände att jag borde ta mina lådor och garderob också. Ska göra det i morgon. Har sonen ordning måste ju mamma ha det, annars får jag ju skämmas!

 
 
Kristina

Kristina

3 november 2008 08:29

Ja, ibland kan de små liven blänka till!! Jag har ju tre 16 åringar och de är alla olika. En städar och plockar ofta, en städar och plockar ibland och en har inte en susning om vad en damsugare är ;) Alla är flickor med olika syn på livet!! Ha det skönt och koppla av, jag ska också göra det för höstlovet är ju slut och det är äntligen fridfullt här hemma igen ;) Kram Kristina och Sallie

http://kristinakj.bloggsida.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tin - 24 november 2009 12:18

Att skriva här i bloggen har varit väldans kul...men var sak har sin tid eller hur? Jag borde ha väldans spännande saker framöver att skriva om men det tänker jag inte göra...   Jag har fått ett nytt jobb som teamledare och det ska bli så spänn...

Av Tin - 18 november 2009 23:14


Min lilla prinsessa...         

Av Tin - 18 november 2009 23:07


Visst är jag en snygging....        Harry...mattes bus! ...

Av Tin - 3 november 2009 18:19


   Lisa och Harry   Snällt sitter de nyklippta vovvarna och väntar på matte som gör sig redo för en promenad.     ...

Av Tin - 3 november 2009 10:06

Lisa är den förståndige av hundarna och hon vet så väl vad som är på gång...klippning. Då har man ju inte så bråttom in precis, nä då, då kan man springa i trädgården, vara väldans upptagen och jag kan ropa mig hes...för hon hör inte...vill inte... ...

Ovido - Quiz & Flashcards