Alla inlägg den 24 november 2008

Av Tin - 24 november 2008 22:17

Här är många som tittar in till mig varje dag och ingen skulle bli gladare än jag om ni skickade en kommentar och bara sa HEJ!

Du kanske har en fråga till mig, fråga på...det är helt OK!

Det är ju ändå jag som bestämmer vilka frågor och svar som ska synas i bloggen. Det känns tryggt ;)....för mig.

Man kan ju inte veta vilka frågor som "dyker upp".


Av Tin - 24 november 2008 19:50


Jag har blivit utmanad av www.penzel.bloggagratis.se

att berätta 7 saker om mig själv, både alldagliga ting och även knäppa saker.


7 snabba svar:


* En skapande person


* Är inte så rik som många tror


* Människokännare


* Sover med.....inte fiende! Med bettskena!


* Går till frissan 2 gånger/år


* Visionär


* En trevlig och omtänksam person som gärna bjuder  

  på sig själv


Skulle länka vidare denna utmaning men du som känner dig manad, TA DEN!


Av Tin - 24 november 2008 12:39


Det är kallt! Men jag har inte frusit under skogsrundan. Det gäller att klä sig därefter och inte glömma mössan.

Hundarna älskar skogen och de har inte bråttom precis för där är så många dofter som måste undersökas.

Medan de hade fullt upp med alla dofter passade jag på att plocka mossa.

Den var naturligtvis frusen och får tina innan jag kan sätta i gång mitt skapande. Nu sitter jag här med lite eftermiddagskaffe medan hundarna vilar efter skogsrundan.

Av Tin - 24 november 2008 09:03


God morgon!

Jag har en hel ledig vecka framför mig, vad härligt!

Ska bara ta varje dag som den kommer och njuta  av min ledighet.

Jag har en del "plock och pinn" som jag vill göra. Lite "skapande" nu till advent.

Jag har idéer i mitt huvud som innebär att vi, hundarna och jag, måste gå till skogen idag.

Nu gäller det bara att undvika att få migrän, suck! Den brukar komma som ett brev på posten, när jag kopplar av.



Ovido - Quiz & Flashcards