Direktlänk till inlägg 27 oktober 2008

Bara till M!

Av Tin - 27 oktober 2008 19:36


Till M:

Hoppas att du mår bättre nu!

Vi hade ingen plan B men fick snabbt fixa en.

Vi hade inte tänkt så långt att någon kunde bli sjuk.

Krya på dig!

Kram/Tin



 
 
Ingen bild

Marika

31 oktober 2008 12:29

Hej tänk så många gånger jag lämnat kommentar men inte fått med den. Vad roligt att ni var så jätteduktiga men det visste jag redan innan. Var väl därför jag föreslog dig till teatern du och Viktoria är jätteduktiga. Vad bra att allt löste sig trots min sjukdom men det visste jag också. Finns sååå många duktiga människor och ibland får de aldrig synas. Nu fick de göra det. Jag är givetvis lite ledsen snuvad på konfekten varit med på varenda möte planerat skrivit tal, köpt bolero, halsband, nya skor, hårspännen och klänningen som hänger i halen och glor på mig, så går man och blir sjuk till finalen!!! Sitter på toaletten dagarna i ända och tänker på er. Saknar er jättemycket.

 
tin

tin

31 oktober 2008 12:51

Hej Marika!
Vad roligt att höra av dig men inte så kul att du ska behöva sitta på toa hela dagarna. Mässan blev till slut väldigt bra men en del förbättringar blir den ännu bättre tills nästa gång. Vi har saknat dig också, hela tiden, men nu måste du se till att du blir frisk. Det är det viktigaste!
Vi vet att vi tillsammans hade varit ett himla bra team eller hur :) Men vi "hoppar på nästa tåg" :)
En stor kram och krya på dig!!!

http://tins.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tin - 24 november 2009 12:18

Att skriva här i bloggen har varit väldans kul...men var sak har sin tid eller hur? Jag borde ha väldans spännande saker framöver att skriva om men det tänker jag inte göra...   Jag har fått ett nytt jobb som teamledare och det ska bli så spänn...

Av Tin - 18 november 2009 23:14


Min lilla prinsessa...         

Av Tin - 18 november 2009 23:07


Visst är jag en snygging....        Harry...mattes bus! ...

Av Tin - 3 november 2009 18:19


   Lisa och Harry   Snällt sitter de nyklippta vovvarna och väntar på matte som gör sig redo för en promenad.     ...

Av Tin - 3 november 2009 10:06

Lisa är den förståndige av hundarna och hon vet så väl vad som är på gång...klippning. Då har man ju inte så bråttom in precis, nä då, då kan man springa i trädgården, vara väldans upptagen och jag kan ropa mig hes...för hon hör inte...vill inte... ...

Ovido - Quiz & Flashcards