Direktlänk till inlägg 21 oktober 2008

Jag ska inte drunkna....

Av Tin - 21 oktober 2008 22:06


En sak i taget, det är väl ett bra tänk.

Det går inte att tänka på allt som ska göras under veckan på en gång för då blir allt en enda soppa.

Den soppan blir inte god utan smakar surt och man får huvudvärk av den. Nu ska jag njuta av förberedelserna!

Jag ska börja "lista" som jag är väldigt bra på och bestämma vad jag ska göra på vilken dag och få lite struktur på det hela. Förberedelser är ju kul och ska inte vara jobbiga och jag ska inte drunkna i dem. Då blir det ingen teater på mässan och tänk vad de skulle bli besvikna.


ps. Släcker du ljusen när du "går här ifrån" Tack!


För att orka med behöver jag sömn, så..........

 
 
Kristina

Kristina

22 oktober 2008 09:54

Hej på Er!
Det är jag som har Sallie, Harrys syster. Nu har jag läst om din vistelse på Villa Rosa. Du verkar haft fullt upp men också riktigt roligt.
Det skulle faktiskt vara kul att testa på. Jag håller verkligen med dig om att det är väldigt fint hos Chris och Kickie.
Här är också fint höstväder så det blir en promenad lite senare.
Ha det så bra, kram Kristina och Sallie bus!

http://kristinakj.bloggsida.se

 
Tin

Tin

22 oktober 2008 11:53

Till Kristina:

Hej på er!
Vad glad jag blev att höra av er!
Ja, helgen har varit riktigt kul fast jag saknade mina egna hundar Harry o Lisa så mycket. Det är skönt att man har hund och få komma ut i det vackra vädret, verkligen!

Kram Tin, Harry hälsar till sin syster :)

http://tins.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tin - 24 november 2009 12:18

Att skriva här i bloggen har varit väldans kul...men var sak har sin tid eller hur? Jag borde ha väldans spännande saker framöver att skriva om men det tänker jag inte göra...   Jag har fått ett nytt jobb som teamledare och det ska bli så spänn...

Av Tin - 18 november 2009 23:14


Min lilla prinsessa...         

Av Tin - 18 november 2009 23:07


Visst är jag en snygging....        Harry...mattes bus! ...

Av Tin - 3 november 2009 18:19


   Lisa och Harry   Snällt sitter de nyklippta vovvarna och väntar på matte som gör sig redo för en promenad.     ...

Av Tin - 3 november 2009 10:06

Lisa är den förståndige av hundarna och hon vet så väl vad som är på gång...klippning. Då har man ju inte så bråttom in precis, nä då, då kan man springa i trädgården, vara väldans upptagen och jag kan ropa mig hes...för hon hör inte...vill inte... ...

Ovido - Quiz & Flashcards