Alla inlägg den 18 oktober 2008

Av Tin - 18 oktober 2008 10:36


Här är jag hela helgen!

Av Tin - 18 oktober 2008 09:13


God morgon kära bloggare och välkomna till mitt "helgjobb"!

Jag ska under hela helgen och fram till måndag kväll vara kennelskötare!!! http://www.villarosa.se

Jag har haft fullt upp här på morgonen med rastning, städning och utfodring av alla hundar.

Här är fantastiskt fint och att det är en kennel här förstår man så fort man öppna dörren. Det går inte att förklara, det måste ses. Jag ska visar er under helgen och lägga in bilder.

Nu har jag mer jobb som väntar. Valparna ska få städat! De är underbara....vänta lite...här står på listan över arbetsrutiner...kela och gulla med dem så mycket du har tid och lust ;) Klart att jag ska de är ju underbara de små liven som nu är fem veckor.

Nu måste jag fortsätta jobba och återkommer med bilder.

Ovido - Quiz & Flashcards