Direktlänk till inlägg 5 oktober 2008

Dagens Meny

Av Tin - 5 oktober 2008 16:44


Vattennivån stiger där utanför men vad gör väl det. Här inne i vår skuta har vi det varmt och gott och har precis avnjutit en god söndagsmiddag.


Dagens Meny


Söndagsstek med kryddig sås

potatis, grönsaker, gelé   


Blåbärspaj med vispgrädde                   

 
 
Mita

Mita

5 oktober 2008 18:29

Hoppas att middagen smakade!
Här blir det kyckling med tomatsås gjord på årets skörd samt vaniljglass med björnbär
//Mita

http://rocotopeppers.bloggagratis.se

 
Yvonne

Yvonne

5 oktober 2008 20:11

Tack för kommentaren!! Ja visst är soffan fin och du må tro att hundarna gillar den. Er söndagens meny låter riktigt mumsig, vi hade broccoli gratäng med kassler gottgottigottgott.
Gokväll //Yvonne

http://yvonne.bloggagratis.se

 
teddy

teddy

5 oktober 2008 20:29

Ohh nätterna kan verkligen vara hårda med tanke på att hela dygnet blir koko.
Känner också som att jag avrit ute på partay hela natten och med tanke på att jag jobbade på en vårdavdelning som heter GOA så låter det ju lite tropiskt :)

Vilken god söndagsmat btw.

http://www.caitlin.blogg.se

 
Ingen bild

storasyster

5 oktober 2008 21:10

Meny: Kryddig kyckling + sallad + keso=GI
så kan det blir när man inte har ris eller pasta, potatis hema. Dessert sias valnötsglass.

Gott med riktig hushållsmeny!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tin - 24 november 2009 12:18

Att skriva här i bloggen har varit väldans kul...men var sak har sin tid eller hur? Jag borde ha väldans spännande saker framöver att skriva om men det tänker jag inte göra...   Jag har fått ett nytt jobb som teamledare och det ska bli så spänn...

Av Tin - 18 november 2009 23:14


Min lilla prinsessa...         

Av Tin - 18 november 2009 23:07


Visst är jag en snygging....        Harry...mattes bus! ...

Av Tin - 3 november 2009 18:19


   Lisa och Harry   Snällt sitter de nyklippta vovvarna och väntar på matte som gör sig redo för en promenad.     ...

Av Tin - 3 november 2009 10:06

Lisa är den förståndige av hundarna och hon vet så väl vad som är på gång...klippning. Då har man ju inte så bråttom in precis, nä då, då kan man springa i trädgården, vara väldans upptagen och jag kan ropa mig hes...för hon hör inte...vill inte... ...

Ovido - Quiz & Flashcards