Direktlänk till inlägg 1 oktober 2008

Ilskan är borta!

Av Tin - 1 oktober 2008 20:22



 Nu har ilskan lagt sig. Jag vill inte förstöra kvällen och surrar omkring som ett argt bi.

 Nu kan jag bara tycka väldigt synd om min sons handledare som tror att han är cool men uppfattas av andra som en person som med dåligt självförtroende och ett stort behov av att höras och synas och det har han bevisligen gjort

 men ack så korkat!

Men min son ska inte utsättas för denna kränkande behandling längre. I morgon stannar han hemma och jag ringer till skolan så får de ta tag i det hela.



 
 
Singo

Singo

1 oktober 2008 21:23

Bra tänkt! Man ska stå på sig och slåss för det som känns rätt. Och för sina barn kan man gå långt!

http://singo.bloggagratis.se

 
tin

tin

1 oktober 2008 21:46

heter du också tin?

http://tins.devote.se

 
Singo

Singo

1 oktober 2008 22:22

Du menar...jag tog din replik!?

http://singo.bloggagratis.se

 
Tin

Tin

1 oktober 2008 22:27

Nej!
Det är en annan Tin inte jag. Klicka på tin får du se. Vad tokigt det kan bli. Jag har skickat dig ett mail, kolla nu

http://tins.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tin - 24 november 2009 12:18

Att skriva här i bloggen har varit väldans kul...men var sak har sin tid eller hur? Jag borde ha väldans spännande saker framöver att skriva om men det tänker jag inte göra...   Jag har fått ett nytt jobb som teamledare och det ska bli så spänn...

Av Tin - 18 november 2009 23:14


Min lilla prinsessa...         

Av Tin - 18 november 2009 23:07


Visst är jag en snygging....        Harry...mattes bus! ...

Av Tin - 3 november 2009 18:19


   Lisa och Harry   Snällt sitter de nyklippta vovvarna och väntar på matte som gör sig redo för en promenad.     ...

Av Tin - 3 november 2009 10:06

Lisa är den förståndige av hundarna och hon vet så väl vad som är på gång...klippning. Då har man ju inte så bråttom in precis, nä då, då kan man springa i trädgården, vara väldans upptagen och jag kan ropa mig hes...för hon hör inte...vill inte... ...

Ovido - Quiz & Flashcards