Direktlänk till inlägg 11 februari 2009

Snön faller...

Av Tin - 11 februari 2009 21:07


De vårlika dagarna har haft har förvandlats till vinter och så här ser det ut hos oss i kväll...



Nu när snön kom kan den ligga kvar över nästa vecka när det är sportlov, men det är väl att önska för mycket här i södern. Lika snabbt som den kommer, försvinner den. Men man vet ju aldrig...



Lisa och Harry älskar snö och särskilt när matte har gömt godisbitar under den.



Nä men tittar så vi ser ut! Snöbollar på tassarna!

I kväll drar vi i allafall inte in grus...


Nej mina små "goingar"! Vi kan ta en simtur i köket i stället. Vilken tur att jag har hundar så jag inte blir sysslolös ;)


 
 
Lena

Lena

11 februari 2009 21:43

Kul att det kom lite snö till Er också ; )

Sov gott!

Kram Lena

http://www.nygards.bloggagratis.se

 
Kristina

Kristina

11 februari 2009 22:44

Hoppsan!! Hoppas solen skiner imorgon för då är det fantastisk vackert med så mycket snö.
Det är helt otroligt med snö det kan fastna på en Wheaten. Jag brukar duscha av Sallie i varmt vatten när hon varit ute och lekt i snön.
Sov gott!!

http://kristinas.bloggagratis.se

 
Singo

Singo

12 februari 2009 06:08

Wow verkligen mycket snö! Tja inte om man jmf med norrland, men detta är ju som att bo i Italien i jämförelse ;-)

http://singo.bloggagratis.se

 
Mita

Mita

12 februari 2009 06:13

haha, hade totalt glömt bort hur det är att ha håriga hundar när det är kramsnö, tassar som snöbollar.
Pussa nosarna från mig!

http://rocotopeppers.bloggagratis.se

 
Inger

Inger

12 februari 2009 08:25

Vad mycket snö ni fått! Här har det kommit en liten hinna men vi har så det räcker förut!
Inger

http://snartmormor.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tin - 24 november 2009 12:18

Att skriva här i bloggen har varit väldans kul...men var sak har sin tid eller hur? Jag borde ha väldans spännande saker framöver att skriva om men det tänker jag inte göra...   Jag har fått ett nytt jobb som teamledare och det ska bli så spänn...

Av Tin - 18 november 2009 23:14


Min lilla prinsessa...         

Av Tin - 18 november 2009 23:07


Visst är jag en snygging....        Harry...mattes bus! ...

Av Tin - 3 november 2009 18:19


   Lisa och Harry   Snällt sitter de nyklippta vovvarna och väntar på matte som gör sig redo för en promenad.     ...

Av Tin - 3 november 2009 10:06

Lisa är den förståndige av hundarna och hon vet så väl vad som är på gång...klippning. Då har man ju inte så bråttom in precis, nä då, då kan man springa i trädgården, vara väldans upptagen och jag kan ropa mig hes...för hon hör inte...vill inte... ...

Ovido - Quiz & Flashcards