Direktlänk till inlägg 27 februari 2009

En liten fråga....

Av Tin - 27 februari 2009 19:24


Hur många har julkransen kvar på ytterdörren räck upp en hand. Nääähä, nu får jag skämmas!!! Det är tydligen bara jag, ensam kvar. De var minsann inte bra!!! måste bättra mig.


 Här har det varit vinter och vår om vart annat, så någonstans i förvirringen, har jag glömt den. Lite konstigt faktiskt för jag måste ju se den varje gång jag "går i dörren". Jag måste bättra mig....i morgon åker den bort!


Jag tänkte göra en enkel krans av björkris ungefär så här.....


 Lite mer vårlikt eller hur och dessutom väldigt snygg!!! och billig!!!


Nu är det Let´s Dance som gäller. Här ser ni mig....


...på den tiden jag tävlingsdansade!

Det trodde ni inte va???......och det ska ni nog inte göra heller för jag bara skojar lite. Men det kunde varit jag!

Ja absolut....om jag nu kunnat...dansa...vilket jag gör hellre än bra. Det hade hur som helst varit väldans kul att lära sig. Borde kanske gå på en danskurs.... Tony Irving har ju en dansskola i stan. Är tanter välkomna tror ni?


Så börjar....


..."Så ska det låta"  i kväll, samma tid naturligtvis och det var inte bra!!! Hur gör jag nu.....hmmm. Enkelt! Det blir reprisen på söndag. Sjunga det kan jag ha ha....det är på riktigt och inget skoj!!!


Ha en riktigt skön fredagskväll med eller utan dans!


Kram//

Tin


 
 
Mita

Mita

27 februari 2009 20:05

Vadå tant?
Du är ju värsta ungdomen, presentationsbilden säger ju allt...

http://rocotopeppers.bloggagratis.se

 
Mita

Mita

27 februari 2009 20:05

Och nej ingen julkrans här inte...

http://rocotopeppers.bloggagratis.se

 
Ingen bild

storasyster

27 februari 2009 22:29

Javisst! Vi skulle visa att vi är inga
tanter Oj oj vad vi hadde dansat kan Elisabeth så kan vi eller hur?
Julkrans har jag ingen!

 
Kristina

Kristina

28 februari 2009 00:09

*fniss* såg faktiskt igår att min hänger kvar på verandan!! Vi använder inte den ingången det är en såkallad "fin ingång". Jag köpte den för dyra pengar och var så rädd om den att jag hängde den där för då skulle den vara skyddad från regn och rusk men nu inser jag ju att jag inte ens har sett den!! :( Typiskt, fast jag kanske kan ha den en jul till, vem vet!!
Natti natti

http://kristinas.bloggagratis.se

 
Ammis

Ammis

28 februari 2009 08:36

Det är bara att dansa på, gammal får du bli en annan dag...ha ha. Kransen är kanonfin, blir fin på dörren.
Ha en bra dag i solen.

Kramelikram

http://ammis.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tin - 24 november 2009 12:18

Att skriva här i bloggen har varit väldans kul...men var sak har sin tid eller hur? Jag borde ha väldans spännande saker framöver att skriva om men det tänker jag inte göra...   Jag har fått ett nytt jobb som teamledare och det ska bli så spänn...

Av Tin - 18 november 2009 23:14


Min lilla prinsessa...         

Av Tin - 18 november 2009 23:07


Visst är jag en snygging....        Harry...mattes bus! ...

Av Tin - 3 november 2009 18:19


   Lisa och Harry   Snällt sitter de nyklippta vovvarna och väntar på matte som gör sig redo för en promenad.     ...

Av Tin - 3 november 2009 10:06

Lisa är den förståndige av hundarna och hon vet så väl vad som är på gång...klippning. Då har man ju inte så bråttom in precis, nä då, då kan man springa i trädgården, vara väldans upptagen och jag kan ropa mig hes...för hon hör inte...vill inte... ...

Ovido - Quiz & Flashcards