Direktlänk till inlägg 27 februari 2009

Solen skiner och fåglarna kvittrar......

Av Tin - 27 februari 2009 14:58



Vilket härligt vårväder!!!

Solen skiner och snön, ja det lilla som finns kvar, försvinner undan för undan.


Jag har varit ut med hundarna och gått en timma och jag har njutit av varje sekund. Solen har en enorm inverkan och alla människor blir så glada och hälsar glatt. Ja inte alla, det finns de som är sura ändå, men det har de säkert varit sedan födseln...kanske, vad vet jag.


Nä hä! nu får jag väl förbereda fredagsmyset, lite gott att äta så här på fredagen och kanske en godbit till kaffet senare en kväll. Man måste unna sig!!! 

 
 
Ingen bild

Adam

27 februari 2009 16:16

Nej, usch! Ingen sol! Då får man ju huvudvärk, och jag som redan har jättont i huvudet! Får väl dra ner persiennerna!

Kram Adam

 
Lena

Lena

27 februari 2009 16:51

Här har det också varit strålande väder i dag!

Hoppas du får en skön fredagskväll!

Kram Lena

http://www.nygards.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tin - 24 november 2009 12:18

Att skriva här i bloggen har varit väldans kul...men var sak har sin tid eller hur? Jag borde ha väldans spännande saker framöver att skriva om men det tänker jag inte göra...   Jag har fått ett nytt jobb som teamledare och det ska bli så spänn...

Av Tin - 18 november 2009 23:14


Min lilla prinsessa...         

Av Tin - 18 november 2009 23:07


Visst är jag en snygging....        Harry...mattes bus! ...

Av Tin - 3 november 2009 18:19


   Lisa och Harry   Snällt sitter de nyklippta vovvarna och väntar på matte som gör sig redo för en promenad.     ...

Av Tin - 3 november 2009 10:06

Lisa är den förståndige av hundarna och hon vet så väl vad som är på gång...klippning. Då har man ju inte så bråttom in precis, nä då, då kan man springa i trädgården, vara väldans upptagen och jag kan ropa mig hes...för hon hör inte...vill inte... ...

Ovido - Quiz & Flashcards