Direktlänk till inlägg 24 februari 2009

Den väckte mig, vilken tur!

Av Tin - 24 februari 2009 07:18


God Morgon!


Vad en ny klockradio kan ställa till det!

I går kväll, tog jag fram min nya klockradio, en sådan som lyser med sina röda siffror på väggen. Men så kom osäkerheten....var den ställd på alarm, jag måste ju upp tidigt...hmmm?


Jag kan säga att jag vaknat flera gånger under natten och tittat på siffrorna på väggen. Ett tag tyckte jag att de inte ändrade sig, men då!!!... ja nu så....den funkar!!!


Jag har ju haft sportlov men nu börjar "allvaret" igen!

Hur allvarligt det nu kan vara med teater....;)


Ha det gott och är ni kreativa och pyssliga tala gärna om för mig vad ni gjort denna dag!!!

...Det ska jag göra!


Kram//

Tin

 
 
Adam

Adam

24 februari 2009 12:58

Din stackare! Min väckarklocka är min pappa och det funkar. Jag har haft en sådan klocka, men eftersom vi ibland har strömavbrott slutar den att fungera, och då orkar man till slut inte längre med att ställa om den eller äns bry sig. Så jag drog ur sladden och var arg på den! Men för dig går det nog mycket bättre!

Ha det gôtt!
/Adam

http://www.adalun.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Ammis

24 februari 2009 17:21

Oja, en semla slank ner idag så fint så fint. Började med en halv...men den var så jäkla god så jag tog andra halvan också, fast jag va redig o. skrapa bort grädden, kunde unnat mig den men tycker faktiskt inte att det är så gott med sååå mkt grädde. Men en rask cykeltur hem från jobbet gjorde att jag ändå kände mig nyttig. Bra va´? Hur många har du tryckt i dig idag då??

Kramelikram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tin - 24 november 2009 12:18

Att skriva här i bloggen har varit väldans kul...men var sak har sin tid eller hur? Jag borde ha väldans spännande saker framöver att skriva om men det tänker jag inte göra...   Jag har fått ett nytt jobb som teamledare och det ska bli så spänn...

Av Tin - 18 november 2009 23:14


Min lilla prinsessa...         

Av Tin - 18 november 2009 23:07


Visst är jag en snygging....        Harry...mattes bus! ...

Av Tin - 3 november 2009 18:19


   Lisa och Harry   Snällt sitter de nyklippta vovvarna och väntar på matte som gör sig redo för en promenad.     ...

Av Tin - 3 november 2009 10:06

Lisa är den förståndige av hundarna och hon vet så väl vad som är på gång...klippning. Då har man ju inte så bråttom in precis, nä då, då kan man springa i trädgården, vara väldans upptagen och jag kan ropa mig hes...för hon hör inte...vill inte... ...

Ovido - Quiz & Flashcards