Direktlänk till inlägg 23 februari 2009

Teater i morgon!

Av Tin - 23 februari 2009 21:44



Sitter här med mitt kvällskaffe och funderar över morgondagen.


I morgon ska jag jobba med teater. Ett roligt jobb eller hur?


Jag får äta en massa citoner i kväll för jag spelar den sura som tycker allt är bara så jobbigt och tråkigt.

Ja det måste jag göra....ladda för morgondagen. Citroner bli man sur av, det kan hjälpa ha ha....kanske biter det inte på mig hmmm...


Hur som helst har vi så himla kul! Vi spårar ur, skratta jätte mycket och glömmer våra repliker och hitta på något annat att säga i stället, så den andra kommer av sig eller börjar skratta. Det är ett nöje!!!

 Ja, man kan fundera på, hur ska det gå. Men på något konstigt sätt gör det alltid det, när det väl är allvar.


Jag kommer att vara helt slut i morgon, när kvällen kommer och då kan det vara skönt att bli lite ompysslad...

Men det är väl inte tårtdagen i morgon...nä, just det!!!

Jag får inte glömma köpa grädde och mandelmassa!!!


God Natt och tack för i dag!


Kram//

Tin

 
 
Ingen bild

Evis

23 februari 2009 22:34

Lycka till med din teater, det blir bra du fixar det hur bra som helst, du är ju en teaterapa... Imorgon är det ju fettisdagen då får du prova banan i semlan som någon tipsade om,det lät gott men jag älskar ju marsipan. Godnatt och sov gott önskar Evis.

 
annsan_s

annsan_s

23 februari 2009 22:35

Hej,tack för kommentaren. Får försöka
lösa det själv på nåt vis. Ha en bra kväll.

http://annlouises.webblogg.se

 
Ingen bild

storasyster

24 februari 2009 09:11

Hoppas det blir lyckat med teatern...semla har jag ätit i helgen men...de är ju gott bullar finns här är lite sugen att provar med banan...

 
Madeleine

Madeleine

25 februari 2009 17:30

Åh, Marie Antoinette är en hemskt fin film!

http://sisterdisco.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tin - 24 november 2009 12:18

Att skriva här i bloggen har varit väldans kul...men var sak har sin tid eller hur? Jag borde ha väldans spännande saker framöver att skriva om men det tänker jag inte göra...   Jag har fått ett nytt jobb som teamledare och det ska bli så spänn...

Av Tin - 18 november 2009 23:14


Min lilla prinsessa...         

Av Tin - 18 november 2009 23:07


Visst är jag en snygging....        Harry...mattes bus! ...

Av Tin - 3 november 2009 18:19


   Lisa och Harry   Snällt sitter de nyklippta vovvarna och väntar på matte som gör sig redo för en promenad.     ...

Av Tin - 3 november 2009 10:06

Lisa är den förståndige av hundarna och hon vet så väl vad som är på gång...klippning. Då har man ju inte så bråttom in precis, nä då, då kan man springa i trädgården, vara väldans upptagen och jag kan ropa mig hes...för hon hör inte...vill inte... ...

Ovido - Quiz & Flashcards