Direktlänk till inlägg 10 februari 2009

Hårresande värre!

Av Tin - 10 februari 2009 22:06


Glad i hågen med min stegräknare hängande runt halsen, gick jag till jobbet. Nu skulle jag "plussa" på mina redan fina siffror.

Ja men tänk er själva hur många steg det blir när man ska rasta hundar!!! En hel del kan jag säga...


Nå väl, jag börjar jobba och som alltid är jag en förberedande människa och ska göra kvällsjobbet lätt för mig. Jag tar bort överkast från sängarna och varje gång slår det gnistor och håret på hela kroppen reser sig.

Statisk elektricitet som det så fint heter (fenomenet uppkommer efter att två föremåls ytor åtskiljs).Tro inte att jag satt och sov på fysiklektionerna ha ha....jag kommer ihåg!


Det känns fruktansvärt otäckt och jag vill bara kasta överkastet på golvet men det gör jag naturligtvis inte.


En stund senare upptäcker jag att min stegräknare har nollställts och börjat om från början.

Mina fina siffror for rakt in i dimman och försvann av den statiska elekticiteten!!!


Ja så kan det gå när inte haspen är på!


Jag vet att det är sent men jag måste ta en liten "bloggpromenad". Undra om stegräknaren räknar även de stegen?

 
 
Eva me resten av flocken :0)

Eva me resten av flocken :0)

11 februari 2009 07:53

haha OJ va steg man skulle gå då! :0)

http://hexkatterhimlahundar.bloggagratis.se

 
Ingen bild

storasyster

11 februari 2009 09:11

Är ni på jobbet med en stegräkningstävling?
Vi funderar det i friskommite på jobbet. Man delar upp i lag.

 
Ammis

Ammis

11 februari 2009 16:40

Ja man kanske skulle koppla på sin stegräknare för jag tror jag går en hel del på jobbet men jag får ge fasiken i att bädda sängen då...ha ha.
Ha en bra kväll.

Kramelikram

http://ammis.bloggagratis.se

 
Singo

Singo

11 februari 2009 19:10

Jag är också ute på bloggpromenad! Fast utan stegräknare ;)

http://singo.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tin - 24 november 2009 12:18

Att skriva här i bloggen har varit väldans kul...men var sak har sin tid eller hur? Jag borde ha väldans spännande saker framöver att skriva om men det tänker jag inte göra...   Jag har fått ett nytt jobb som teamledare och det ska bli så spänn...

Av Tin - 18 november 2009 23:14


Min lilla prinsessa...         

Av Tin - 18 november 2009 23:07


Visst är jag en snygging....        Harry...mattes bus! ...

Av Tin - 3 november 2009 18:19


   Lisa och Harry   Snällt sitter de nyklippta vovvarna och väntar på matte som gör sig redo för en promenad.     ...

Av Tin - 3 november 2009 10:06

Lisa är den förståndige av hundarna och hon vet så väl vad som är på gång...klippning. Då har man ju inte så bråttom in precis, nä då, då kan man springa i trädgården, vara väldans upptagen och jag kan ropa mig hes...för hon hör inte...vill inte... ...

Ovido - Quiz & Flashcards