Direktlänk till inlägg 10 februari 2009

Sådan är jag...

Av Tin - 10 februari 2009 14:17


Jag har någon gång fått kommentaren "gillar verkligen du att rota i jorden"? Eller  hör på den här..."inte trodde jag att du var en "hundmänniska"!

Va! ser jag inte ut som en sådan person eller hur ser en sådan person egentligen?


Den som känner mig riktigt väl, vet hur svettig och lortig jag kan vara när jag rumsterar i vår trädgård och då trivs jag som bäst! Likaså får jag inte ett hysteriskt anfall över ett liten gruskorn, hundarna har dragit med in. Jag kan säga, för det mesta dammsuger jag inte utan "grussuger". Jag brukar säga till besökare, ta gärna med dig inneskor om du är rädd att få grus mellan tårna. Det todde ni inte om mig va!!!!


Klockan går fort när man har roligt och en bra förmiddag har jag haft med promenader i skogen och så har jag målat alla möblerna klart! Jag är jättenöjd!!!


Det är dags att arbeta och ska göra det tills sent i kväll.


Ha det gott!









 
 
Lena

Lena

10 februari 2009 15:02

Ha en bra kväll på jobbet!
Du verkar ha jobbat hårt hela dagen ; )

Kram Lena

http://www.nygards.bloggagratis.se

 
Ingen bild

storasyster

10 februari 2009 16:47

Märkliga kommentarer varför skulle du inte
var det eller rota...bilderna du visar från trädgården jag säger det har du rotat o skött bra Tin. Hundarna mår säkert jättebra ni blev ju tillfrågade om att ta hand om Harry oxså. Det måste kännas bra som matte/husse.

 
Mita

Mita

10 februari 2009 18:05

Eller kommentarren som jag har fått, du ser verkligen inte ut som en som gillar att påta i trädgården, eller på hösten när jag älskar att vara ute i skogen och plocka svamp får jag höra... va du, plocka svamp??

http://rocotopeppers.bloggagratis.se

 
Singo

Singo

10 februari 2009 22:14

Du är ju en tjusig kvinna! Och tjusiga kvinnor kryper inte på marken och rotar i jorden!!!! Så tror jag de tänker!

http://singo.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tin - 24 november 2009 12:18

Att skriva här i bloggen har varit väldans kul...men var sak har sin tid eller hur? Jag borde ha väldans spännande saker framöver att skriva om men det tänker jag inte göra...   Jag har fått ett nytt jobb som teamledare och det ska bli så spänn...

Av Tin - 18 november 2009 23:14


Min lilla prinsessa...         

Av Tin - 18 november 2009 23:07


Visst är jag en snygging....        Harry...mattes bus! ...

Av Tin - 3 november 2009 18:19


   Lisa och Harry   Snällt sitter de nyklippta vovvarna och väntar på matte som gör sig redo för en promenad.     ...

Av Tin - 3 november 2009 10:06

Lisa är den förståndige av hundarna och hon vet så väl vad som är på gång...klippning. Då har man ju inte så bråttom in precis, nä då, då kan man springa i trädgården, vara väldans upptagen och jag kan ropa mig hes...för hon hör inte...vill inte... ...

Ovido - Quiz & Flashcards